
Τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της Αμερικανική Επανάστασης στα τέλη του 18ου αιώνα και ο νέος ήρωας Ratohnaké:ton (Connor) θα αποτελεί την «φωνή της δικαιοσύνης» στον πόλεμο ανάμεσα στους Assassins και τους Templars. Το animation έχει αρκετές βελτιώσεις και θα είναι αυτό με την καλύτερη ροή στη σειρά, ενώ ο παίκτης θα ταξιδέψει σε πολλές περιοχές που έχουν μείνει στην ιστορία. Το Assassin’s Creed III χρησιμοποιεί την AnvilNext, τη νέα μηχανή γραφικών της Ubisoft που προσφέρει καλύτερη απόδοση, περισσότερη λεπτομέρεια, καλύτερα μοντέλα χαρακτήρων και βελτιωμένη συμπεριφορά της τεχνητής νοημοσύνης. Όσοι ενδιαφέρονται για προ-παραγγελία του τίτλου, μπορούν να την ολοκληρώσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της γαλλικής εταιρίας, εδώ. Στα τέλη Μαρτίου θα αποκαλυφθεί πλήρως και η συλλεκτική έκδοση του τίτλου που θα περιλαμβάνει αρκετά extras. Νέο υλικό για το Assassin’s Creed III θα περιλαμβάνεται ακόμη στο Assassin’s Creed Recollection, το νέο επιτραπέζιο της εταιρίας για το iPad.
Δείτε το πρώτο trailer μέσα από τον παρακάτω player:




ποτε θα βγει το trailer???
Βγήκε το trailer
οκ...το ειδα!
καλα παιδια πες τε πως το εχω παρει κιολας!!!
Σιγουρη αγορα και αργει ο Οκτωβρης....
Η εποχή που διαλέξανε δεν μου αρέσει καθόλου..ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ...ούτε η ιδέα του 'κάθε χρόνο και απο ένα'Τι διάολο όλα CoD πρέπει να γίνουν..Εν τω μεταξύ πάλι βλέπω παντού ΤΟΝ ενθουσιασμό χωρίς να χουμε δει ουσιαστικά τίποτα..
Αγορά πρώτη μέρα, μόνο αυτό τίποτε άλλο.
silver_knight 19:59
Η εποχή που διαλέξανε δεν μου αρέσει καθόλου..ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ...ούτε η ιδέα του 'κάθε χρόνο και απο ένα'Τι διάολο όλα CoD πρέπει να γίνουν..Εν τω μεταξύ πάλι βλέπω παντού ΤΟΝ ενθουσιασμό χωρίς να χουμε δει ουσιαστικά τίποτα..
Ίσα ίσα! Η εποχή που διάλεξαν είναι από τις καλύτερες! Μην μπερδεύεις την Αμερική του τότε με την άπληστη Αμερική του τώρα που πολεμάει τρομοκράτες.! Από τις πιο πλούσιες περιόδους ο 17-18-19 αιώνας! Μπορούν να βάλουν τα πάντα! Όσο για τον ενθουσιασμό θα συμφωνήσω. Είναι λίγο νωρίς. Εγώ σαν φαν της σειράς θα το αγοράσω. Ακόμα και τα χειρότερα γραφικά να είχε! (που δεν νομίζω) Απλά η ιστορία του θα είναι τρομερή! Άσχετα που θα έχεις την ευκαιρία να συναντήσεις τρομερές προσωπικότητες! :)
@silver_knight to ka9e xrono kai apo ena einai gia na travane akoma perissotero koino xwris na to 3exnas..epishs to sugkekrimeno to doulevoun 3 xronia!
Αυτη η ubisoft φτιάχνει φοβερά cgi
To parkour στα δέντρα όλα τα λεφτά!
Ποιά Αμερική του τώρα και Αμερική του τότε..Καμία σχέση..Απλά απο την Αίγυπτο, ή την Κίνα/Ιαπωνία στην εποχή των αντίστοιχων 'φατριών' που ιστορικά τις θεωρώ μακράν ανώτερες και περισσότερο 'μυστικιστικές' επιλέγουν μια εποχή κατα τη γνώμη μου κατώτερη..
Επίσης Eikichi, το milking, όποιο παιχνίδι και να αφορά δεν έχει φέρει σχεδόν ποτέ καλά αποτελέσματα