
Λέτε να περιμένουμε κάτι καλύτερο τώρα;
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Λέτε να υποδεχτούμε επιτέλους έναν καλό τίτλο που θα βασίζεται στη γνωστή τηλεοπτική σειρά;
Αυτό το παιχνίδι έπρεπε ή να το έφτιαχνε η CDProjekt (the withcer ) ή bethesda kαι να παιζότανε όπως το Skyrim!!!!θα μιλάγαμε για απίστευτο RPG ! Όποιος έχει διαβάσει τα βιβλία γνωρίζει πως μιλάμε για κορυφαίο σενάριο και πλοκή .
Ελπίζω η εταιρεία που κάνει την ανάπτυξη να μας δώσει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα . Από τα videos που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα δείχνει να βαδίζει σε πολύ καλό δρόμο .
Μουφα θα ειναι. Αρπαχτη μυριζει οπως οι πιο πολλοι τιτλοι που βασιζονται σε κινηματογραφο βιβλια τηλεοραση κτλπ