Ο game director Ryan Bernard σε πρόσφατη συνέντευξή του, δήλωσε ότι το The Division θα διαθέτει το ίδιο περιεχόμενο, τόσο στην έκδοση για το PS4, όσο και για το Xbox One. "Αυτή τη στιγμή, αναπτύσσουμε το παιχνίδι και για τις δύο πλατφόρμες της επόμενης γενιάς, θέλουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία παιχνιδιού και για τις δύο. Δεν σχεδιάζουμε να προσθέσουμε συγκεκριμένο ή μοναδικό περιεχόμενο σε κάποια από τις δύο πλατφόρμες", σημείωσε αρχικά ο Ryan Bernard.

Ενώ στη συνέχεια υπογράμμισε ότι η Ubisoft έχει προσφέρει στο παρελθόν διαφορετικό ή αποκλειστικό περιεχόμενο με τη μορφή DLC σε κάποια formats, αλλά στη παρούσα φάση δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο. Το The Division έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε PlayStation 4 και Xbox One στα τέλη του 2014.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Όσο αφορά το περιεχόμενο, καλό είναι ότι δεν θα έχουν διαφορές γιατί σε μερικά παιχνίδια της ubisoft προσθέτουν μία ώρα extra gameplay στο ps3/ps4 και οι κάτοχοι του xbox ή του wii πληρώνουν τα ίδια λεφτά για τα παιχνίδια και δεν κερδίζουν τίποτα (βλέπε AC 3, FAR CRY 3, AC4, Watch dogs)...
Περιμένω σχόλιο "Το θέλουμε σε PC"...
To θέλουμε σε PC!
με τετοιες παιχνιδαρες πως να αντισταθεις στις next gen κονσολες?!