Φαίνεται πως ο Phil Spencer της Microsoft προσπαθεί να δικαιολογήσει μάλλον τα αδικαιολόγητα, αφού μιλώντας στο Polygon δήλωσε πως το σκεπτικό πίσω από αυτή τη λειτουργία της νέας κονσόλας της Microsoft είναι ο όλο και μεγαλύτερος αριθμός των multiplayer τίτλων. Όπως ανέφερε: «Τα τελευταία χρόνια, το online gaming έχει γίνει το κυρίαρχο μέσω απόλαυσης ενός τίτλου στους gamers. Το να παίζεις ένας παίκτης με τους φίλους του online είναι κάτι που απαιτείται πλέον από τους μεγαλύτερους τίτλους της αγοράς».

«Το σκεπτικό μας δεν διαφέρει πολύ από τον τρόπο που δουλεύει το iTunes ή το Steam όπως και το υποχρεωτικό check-in», δήλωσε κλείνοντας. Αυτό που παρέλειψε να πει όμως ο Spencer είναι γιατί να χρειάζεται υποχρεωτική σύνδεση κάποιος μελλοντικός, αποκλειστικά single-player τίτλος.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ελα μου ντε?γιατι?
Χαχχαχαχαχαχααχα! Τι λεει ρε το ατομο. Οταν θελω να παιξω multi τοτε συμφωνω να συνδεθει η κονσολα μου στο διαδικτυο. Οταν ομως παιζω single δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να κανω check in. Ειναι καθαρα επιλογη του καθε gamer η συνδεση η οχι στο ινερνετ και οχι υποχρεωση του. Πες την αληθεια επιτελους. Θες να ελεγχεις τα ζομπι που θα παρουν την κονσολα σου και ασε τις βλακειες περι multiplayer.
Η διαστρέβλωση σε όλο της το μεγαλείο. Ούτε το Steam αλλά ούτε το iTunes χρειάζονται Check-in's μετα την αγορά, μπορείς να παίξεις αλλά και να ακούσεις κάτι και Offline, γιατί είναι πλέον δικό σου.
Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά το σκεπτικό στο να κατακρίνουν κάποιοι κάποιες κινήσεις όπως π.χ στο να βρίσκετε συνεχώς μια συσκευή συνδεδεμένη στο ίντερνετ. Υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει internet για παράδειγμα(?).Και πρέπει να καταλάβετε κάτι,κυρίως όσοι ζείτε σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, οι εταιρείες τεχνολογίας γενικά και συμπεριλαμβανομένου του Gaming δεν βαδίζουν σύμφωνα με το ανύπαρκτο τεχνολογικά επίπεδο της χώρας μας ( ή κάποιων άλλων ) αλλά πρώτα φυσικά με τις ποιο εξελιγμένες.Τα Smartphone στην Αμερική π.χ και κάθε είδους συσκευή που υποστηρίζει ίντερνετ είναι ΣΥΝΕΧΩΣ συνδεμένη στο ίντερνετ διότι προσφέρουν ΑΠΕΡΙΌΡΙΣΤΟ ΊΝΤΕΡΝΕΤ σε κάθε πακέτο.Έτσι καθιστά κάθε smartphone π.χ άχρηστο/ες τις όποιες επιλογές έχει που αφορούν σύνδεση στο ίντερνετ στην Ελλάδα διότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Εν κατακλείδι κάποιες κινήσεις που ακολουθούν οι εταιρείες είναι απλά κοινής λογικής όμως δυστυχώς μετατρέπονται αρνητικές για όσους δεν βαδίζουν σε αυτή!
ειναι πολυ απλο γιατι θα χρειαζεται καθημερινο check in. Ειναι καθαρα λογω δικαιωματων του παιχνιδιου . Θα βαζεις το σιντι και μεσω ιντερνετ θα ελεγχει εαν εισαι ο νομιμος δικαιουχος βαση του κωδικου κονσολας και βαση τον κωδικο λογαριασμου
@HumanNervouS.
Το ότι το κατακρίνουν παγκοσμίως δεν σου λέει τίποτα? Και επειδή έχω ζήσει και έξω αν θέλεις είσαι always ON αν δεν θέλς το κλείνεις. Καμιά εταιρεία παγκοσμίως δεν υποχρεώνει τον εκάστοτε χρήστη να είναι always on
Καλά, όταν θα βλέπετε οτι δε θα πουλάτε κονσόλα για κονσόλα, να δω αν θα αλλάξετε τακτική...
@HumanNervouS
Το σκεπτικο σου ειναι τοσο ριζικα λαθος που δεν ξερω απο που να πρωτοαρχισω.
Πως θα σου φαινοταν αν ο υπολογιστης σου δε σε αφηνε να χρησιμοποιησεις ουτε καν το κομπιουτερακι σε περιπτωση που εισαι εκτος συνδεσης? Να μην παιζεις τα μουσικα αρχεια που αγορασες σε αλλες συσκευες? Να μη μπορεις να ανοιξεις ενα αρχειο στο λαπτοπ οταν εισαι σε ταξιδι και δεν εχεις ιντερνετ?
Ο υπολογιστης ειναι μια συσκευη απολυτα εναρμονισμενη με το ιντερνετ και τη συγχρονη ζωη. Πιο πολυ απο οποιαδηποτε αλλη. Εχει χρηστικοτητα οφλαιν, αλλα με μια συνδεση ιντερνετ εκτοξευεται! Το xboxone θα μπορουσε να κανει το ιδιο, αλλα βλεπεις, δε τους νοιαζει αυτο. Τους νοιαζει απλα να ελεγχουν μην τυχον και παιζεις το δισκακι του φιλου σου..
Αληθεια σε μερικα χρονια που θα ερθει ο αντικαταστατης, θα μπορω αραγε να παιξω ως retro lover τα παιχνιδι απου αγορασα, η επειδη θα τελειωσει η υποστηριξη θα χασει την αξια ακομη και η ιδια η κονσολα? Εγω λεω για καλυτερα αποτελεσματα να κλειδωσουν μι ακονσολα σε εναν μονο χρηστη, γιατι μπορει να την πουλησει κι αλλου! Κι αυτ αεινια χαμενα λεφτα για τη μαικροσοφτ. Θα τους αποβαλλει η βιομηχανια σαν χαλασμενο φαγητο αν δεν αλλαξουν...
@HumanNervouS "Έτσι καθιστά κάθε smartphone π.χ άχρηστο/ες τις όποιες επιλογές έχει που αφορούν σύνδεση στο ίντερνετ" Το ειπες και μονος σου. Κι ως γνωστον, το single player δεν αφορα σε καμια περιπτωση συνδεση στο ιντερνετ! Δε θα επρεπε να λειτουργει, ανεξαρτητως συνδεσης?
@HumanNervouS.
πλακα κανεις;; ξερεις οτι εγω δεν εχω ιντερνετ σταθερο γιατι υπαρχει προβλημα και δεν μπορει να ερθει ο οτε εδω και εχω μονο ιντερνετ σε στικακι;; ξερεις οτι παρα πολλες φορες μενω και 10 μερες χωριν ιντερνετ;; τι θα κανω θα παω σε φιλο μου μαζι με την κονσολα να του πω.. ρε συ να σου πω.. κατσε να κανω μια το καθημερινο μου check in.. απλα αστειο.. το κανουν μονο και μονο για να βλεπουν αν το παιχνιδι ειναι δικο σου η 2ο χερι.. και δεν εχουν καν το θαρος να το πουν...
Ειναι γελοιο να θες να παιξεις αποκλειστικα μονος σου και να μη μπορεις χωρις ιντερνετ... Στο χωριο μου δυστυχως πχ δεν εχω ιντερνετ αλλα ουτε και σημα στο κινητο παρολα αυτα μαρεσει να παω να καθομαι λιγες μερες να παιρνω και την κονσολα μου και να χαλαρωνω.... τοσο υπερβολικος ειμαι δηλαδη που θελω στις διακοπες μου να αφιερωνω χρονο στο χομπι μου που λογω δουλειας ολο το χρονο στερουμαι???
ti lene r ta atoma ......konsola einai ree xipniste to ps4 en theli net opote ante gia sas .
kai se anagazi n skasis ali mia konsola se 5-6 xronia diladi 500-600 eyrw gia anagastiki sindesi
ase poy lene mpwreis n min ipostirixti to live k katholoy gia ellada k na min erthi edw to xbone katholoy
gia toso koroidia milame ps4 re n katalavoyne k otan alaxune rota to sizitame
Αυτός ο Spencer κάθε μέρα βγαίνει και λέει τα ίδια και τα ίδια. Εντάξει το καταλάβαμε, δηλαδή αν πχ μια μέρα πας ταξίδι και δεν είναι κανείς στο σπίτι θα πρέπει να δώσεις αντικλείδι στον κυρ Μήτσο τον ψιλικατζή να σου ανοίξει το Xbox One για να κάνει check in. Καλό, δεν μπορώ να πω, τουλάχιστον έτσι θα μάθουν και περί τεχνολογίας οι μεγαλύτερες ηλικίες...μωρέ μπράβο σκέψη από τη Microsoft....
Ανοιγουνε το στοματακι τους να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα με αποτελεσμα να πετανε χοντραδες και αερολογιες... καλυψτε ματια, αυτια και οτιδηποτε μπορει να χτυπησει.
Μόνο πρωινή έπαρση σημαίας δε βάλατε στο μενού ακόμα.Προτείνω κατά τις 6 το πρωί, να μας κάνετε όλους κομάντα τσακ μπαμ.
Σαφώς και αυτά που λένε τα παιδιά που μου απάντησαν έχουν βάση!. Όμως εγώ "αναλύω" και επισημαίνω κάποια πράγματα ως προς την νοοτροπία.Εννοείτε πως κάποιοι δεν έχουν ίντερνετ ακόμα και στην Αμερική, εννοείτε πως κάποιοι δεν έχουν LCD TV, εννοείτε πως κάποιοι ακόμα έχουν το NOKIA 3310 (θέλω να πιστεύω τρόπος του λέγειν :P ) .Όμως ο εκάστοτε πωλητής SONY,MICROSOFT ,εγώ,εσείς, δεν θα κοιτάξει τους 2/10 αλλά τους 8/10 (δυστυχώς ή ευτυχώς). Συνεπώς, ενόσω η πειρατεία καλπάζει είναι και αυτό μια κίνηση που πιθανόν (για εκείνους τουλάχιστον) να αποφέρει καρπούς σε αυτόν τον τομέα.Εγώ μπορεί να μην συμφωνώ θα μιλήσω όμως αντικειμενικά και παρουσιάζοντας τα πράγματα ως έχουν!
* Να επισημάνω και να θυμίσω σε κάποιους ότι ακόμα και σήμερα εάν δεν κάνεις update σε τίτλους δεν μπορείς να τους παίξεις.Οπότε τι εκ περιτροπής τι μόνιμο,ίδιο και το αυτό!
@HumanNervouS Μα σε τέτοιες απόψεις στηρίζονται. Τους κράζει όλος ο κόσμος όχι μόνο οι τεχνολογικά κατώτερες χώρες και αυτό θα έπρεπε να σου λέει πολλά. Ψάξε το λίγο να δείς τι γίνεται, σκέψου το και μετά έλα και ξανασχολίασε. Προφανώς δεν το έχεις ψάξει και δεν σε κατηγορώ γι αυτό. Απλά να ξέρεις ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Δεν έχεις σκεφτεί όλους τους παράγοντες. Μόνο τα πλεονεκτήματα του ίντερνετ μας είπες. Δες γιατί έκραξε όλος ο κόσμος και το Diablo III για το always online. Δεν έχει σχέση το ότι είμαστε σε μια χώρα που δεν είναι τόσο τεχνολογικά ανεπτυγμένη όσο η Αμερική. Το θέμα είναι η στέριση βασικών ελευθεριών που επιβάλλει η Μ$ μέσω τέτοιων policy. Μερικά πράγματα είναι αυτονόητα και δεν χρειάζεται καν να τα λέμε.
Και μετά δες και τι είπε ο Miyamoto για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ατιμετωπίσεις την πειρατεία και τα μεταχειρισμένα. Υπάρχου διάφοροι τρόποι οι οποίοι δεν σου στερούν βασικές ελευθερίες. Σίγουρα ο καλύτερος είναι να κάνεις ποιοτικά παιχνίδια τα οποία δεν θα θέλει να δώσει ο κόσμος. Όταν ένα παιχνίδι έχει τρελλές πωλήσεις ως μεταχειρισμένο, τότε είναι ένα αποτυχημένο παιχνίδι.
Απλα δεν ειναι κονσολα. Αμα θες να παιξεις με την ησυχια σου και με τους φιλους σου, παρε ενα ps4. Αν θες μια κονσολα που θα σου σπασει τα νευρα και να σε καθυστερει (και να σε κανει anti-social) παρε το xbox one -no lifer!-
HumanNervouS με την λογική πως δεν μας λαμβάνουν σοβαρά επειδή είμαστε κατώτερη τεχνολογικά χώρα τότε γιατί να τους λάβουμε σοβαρά εμείς;και στην τελική ας μην πουλήσουν καθόλου το προϊόν τους εδώ μιας και δε μπορούμε να το υποστηρίξουμε.
τις χειροτερες κινησεις στην βιομηχανια πρατουν EA και μικροσοφτ,επιτελους φτανει πια ελεος
Το υποχρεωτικό check-in του Xbox One
Ο Phil Spencer εξηγεί
Και εμεις εξηγουμε
ενα check in κανουμε αυτο στο αεροδρομιο για αναχωρηση αεροπλανου και μας βγαζει τη ψυχη.
Ευχαριστουμε δεν θελουμε αλλα check ins.
Το υποχρεωτικό check in ανά 24ώρω είναι για να γίνεται έλεγχος αν υπάρχουν αλλαγές στο firmwire κλπ , καθαρά για καταπολέμηση της πειρατεία και τίποτα περισσότερο.......
Το υποχρετωικο online check in ειναι για να πληρωνουν ολοι 60$ στο χβοχ live ολοι οι κατοχοι τις κονσολας, πραγμα που δεν συνεβαινε με το 360 @HumanNervouS.την απαντηση θα την βρεις στο twiter απο το xbox support. Mε λιγα λογια: region lock+only support in 21 countries +online check in= stick with xbox 360 http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/06/14/xbox-one-may-not-work-in-unsupported-countr/1
Φίλε PetrifieD- επειδή συμφωνώ στο έπακρο μαζί σου ως προς την ημιμάθεια, κάλο θα ήταν να ψάξεις και να αντλήσεις πληροφορίες για αυτό που μιλάς προτού ξεστομίσεις ,για δικό σου καλό πρώτα και μετά για τον άλλων.Οχι τίποτα άλλο, στα μάτια κάποιου που δεν ξέρει θα φανείς κάτι, στα μάτια αυτού που ξέρει θα φανείς τίποτα (μεταξύ μας μάλλον το δεύτερο θα πρέπει να σε ενδιαφέρει στην ζωή σου).Οσο γιαυτό που εξηγώ, το παξιμαδάκι βρεγμένο δεν θα στο δώσω ,ίσως για να μπεις στον πειρασμό να μάθεις και κάτι μόνος σου.Βοστόνη ζω και σου αναλύω κάποια πράγματα,κινήσεις και σκεπτικά όπως τα βιώνουν εκατομμύρια κόσμος και εσύ θες να περάσεις το δικό σου προβάλλοντας την άποψη τον χιλιάδων.Αυτό δεν είναι κακό,φτάνει μόνο να έχουν βάση αυτά που λες.Τώρα όσον αφορά την υγεία την δική σου και τον υπολοίπων ομοίων σου ,εάν είναι να νοιώσεις καλύτερα, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες!.
Νομίζουν πως σταματώντας τα μεταχειρισμένα με όλες αυτές τις ηλιθιότητες θα βγάλουν περισσότερα χρήματα. Δεν υπολογίζουν όμως πως η βάση χρηστών τους θα συρρικνωθεί επικίνδυνα.
HumanNervous, είσαι απλά εκτός τόπου και χρόνου!
Τέλος! Δεν αξίζει καν αντιπαράθεση μαζί σου! Εκτός από ΤΑ άσχετα, το παίζεις και ξεχωριστός, ότι ξέρεις τι γίνεται και προσβάλλεις και τους άλλους!
Στην πραγματικότητα δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς και μόλις σου απαντήσει κάποιος σε αυτά που είπες, τροποποιείς ένα επιχείρημα για να μπορέσεις να το τραβήξεις ακόμα πιο πέρα...