Η Nova επίγεια, είναι ένας νέος ευέλικτος τρόπος να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση σε περιεχόμενο και ψηφιακές ευκολίες της Nova, μέσω επίγειου ψηφιακού σήματος. Πρακτικά, η υπηρεσία μεταφέρει μέσω MPEG4 και του πακέτου DIGEA τα κανάλια novacinema1 και novasports (που τα πρωινά φιλοξενεί για τους μικρούς φίλους της οικογένειας, το παιδικό κανάλι Disney XD) και έτσι δε χρειάζεται δορυφορικό πιάτο.

Η Nova Επίγεια παρέχεται σε τρεις υπηρεσίες:
- Nova επίγεια Sports & Cinema με 29,90€ (€34,9 για μη συνδρομητές Forthnet)
- Nova επίγεια Sports με 19,90€ (€24,9 για μη συνδρομητές Forthnet)
- Nova επίγεια Cinema με 9,90€ (€14,9 για μη συνδρομητές Forthnet)
Επιπλέον, όσοι εγγραφούν συνδρομητές στις υπηρεσίες Nova επίγεια έως το τέλος Ιουλίου, παίρνουν τους 2 πρώτους μήνες δωρεάν, ενώ όλοι λαμβάνουν δωρεάν των αποκωδικοποιητή που προφανώς υποστηρίζει και τα ελεύθερα κανάλια που βρίσκονται στη DIGEA.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η κλεψια στο μεγαλειο της για αλλη μια φορα. Η Nova πρεπει πραγματικα να παρει μαθηματα απο τισ πλατφορμες του εξωτερικου,
πραγματικα οι τιμες ειναι εξωφρενικες... Γενικα η Nova ηταν και παραμενει πανακριβη. Ενω σε πολλα πραγματα προσπαθει να βελτιωσει και συχνα το πετυχαινει σε εντυπωσιακο βαθμο, τις υπηρεσιες της, στο θεμα της τιμολογησης ειναι απλα απαραδεκτη. Με το προιον που εχει ,αν ειχε μια λογικη τιμη (περιπου στα 30 ευρω το μηνα) θα ειχε σαρωσει την αγορα και θα ειχε εισχωρησει κυριολεκτικα σχεδον σε καθε σπιτι. Αλλα εινια προφανες οτι δε θελουν (τους λογους τους ξερουν αυτοι) κατι τετοιο. Ισως και να μη μπορουν ή να μην εχουν την υποδομη να εχουν τοσους πολλους συνδρομητες. Για να μη πουμε για τη συμπεριφορα τους. Εμενα πριν αρκετο καιρο θυμαμαι 2 του μηνα εληγε ο λογαριασμος και 3 του μηνα στις 11 το πρωι το εκοψαν... Δηλαδη να εχεις εσυ ενα παλιο πελατη να σου καθυστερησει ενα γραμματιο για μια μερα και να σταματησεις να τον εξυπηρετεις... Για αυτο και εγω την διεκοψα και δε το εχω μετανιωσει καθολου. Το 60αρη αυτο πλεον ειναι υπερπολιτιμο στον οικογενειακο μου προυπολογισμο. Μονο η γκρινια της γυναικας εμεινε που δε βλεπει πλεον καρντασαιανς στο E! αλλα και αυτη μετα απο κανα 2μηνο το ξεχασε
Πόσο δίκιο έχετε..ουσιαστικά το 60άρι για το ελληνικό πρωτάθλημα πάει...δεν είναι τυχαίο πως αν δεν θέλεις να χάσεις αγώνα από το πρωτάθλημα πρέπει να πληρώσεις 50 ευρώ!Μόλις 10 λιγότερα!Και μιλάμε για το άθλιο ελληνικό ποδόσφαιρο ε;και το λέω εγώ που είμαι παοκτσής κι έτσι εκ των πραγμάτων ασχολούμαι αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχω-έχουμε τσίμπλες στα μάτια..Και φυσικά το κορυφαίο...με όλα αυτά τα σκάνδαλα που βγήκαν στην επιφάνεια(ναι ναι ο Ηρακλής,ο Ολυμπιακός Βόλου και η Καβάλα έφταιγαν για το κακό του ελληνικού ποδοσφαίρου!χαχαχαχαχαχα)η Nova μείωσε τα χρήματα που δίνει για τηλεοπτικά στις ομάδες με πρόσχημα ότι έγινε ζημιά στο προ'ι'όν της...τι πιο λογικό να γίνει και μια αντίστοιχη μείωση για τις συνδρομές των πελατών;κι όμως δεν έγινε!!!οπότε με λίγα λόγια...ΒΡΕ ΟΥΣΤ!
http://store.virginmedia.com/bundles/our-collections.html ειμαστε ετη φωτος πισω στην Ελλαδα κοιταξτε τιμες και τι υπηρεσιες προσφερουν...