
Επίσης ο Cerny έδωσε και λεπτομέρειες σχετικά με το πώς δουλεύει το PS4. Η κονσόλα ξεκινάει να κάνει cache ένα δίσκο μόλις τον τοποθετήσετε στην κονσόλα, αποθηκεύοντας διάφορα δεδομένα στο σκληρό δίσκο. Όταν ο όγκος αυτών των δεδομένων είναι μικρός όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Knack, μπορείτε να μεταβείτε στο παιχνίδι πολύ γρήγορα, δίχως να είναι απαραίτητη η ολοκλήρωση της διαδικασίας. Η υποχρεωτική εγκατάσταση του Knack είναι 37GB, σύμφωνα με όσα μπορεί να διαβάσει κάποιος στο κουτί του παιχνιδιού. Όπως συμβαίνει και στα PC, όταν αγοράζετε ένα νέο παιχνίδι στο PS4 θα μπορείτε να ελέγχετε εάν διαθέτετε τον απαραίτητο χώρο στο σκληρό δίσκο. Εάν ο σκληρός σας δίσκος είναι γεμάτος από παιχνίδια και ο χώρος δεν σας αρκεί, το PS4 δεν θα προβαίνει σε καμία αυτόματη διαγραφή, κάτι το οποίο σύμφωνα με τον Cerny η Sony αποφάσισε συνειδητά. Η εγκατάσταση σημαίνει ότι το παιχνίδι θα φορτώνει γρηγορότερα και θα μειώνονται οι χρόνοι αναμονής, ενώ συμπλήρωσε ότι η κονσόλα δεν είναι σχεδιασμένη να κάνει stream off δίσκων.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί πρέπει να συμβαίνει αυτό το πράγμα! Στην Τωρινή γενιά πάντα κοιτούσα τα παιχνίδια πίσω πόσο χώρο χρειάζονται αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορεί να κάνει cache από τον δίσκο! Ας μου εξηγήσει κάποιος που ξέρει από αυτα
Θα σου το πω εγώ, με απλά λόγια.
Γιατί το PS4 ήταν σχεδιασμένο να κάνει ακριβώς ό,τι και το XBOX One. Απλά η Sony άφησε τη MS να πέσει στην παγίδα και μετά η πρώτη απέσυρε σιωπηλά τις ίδιες πολιτικές που είχε. Θα εγκαθιστούσες το παιχνίδι και αυτό θα έφτανε να σου ζητάει μέχρι και...δείγμα DNA για να παίξεις.
Κάποιοι φανατικοί, θα σου πούνε ψέμματα, ότι δήθεν και καλά το χρειάζεται γιατί τα δεδομένα τώρα είναι πιο πολλά και δεν υπάρχει τόσο γρήγορο μέσο ανάγνωσης δίσκων και άλλες τρίχες κατσαρές. Μην τους πιστέψεις!
αφου το λες εσυ chased ετσι θαναι
Αμφιβάλλεις ότι είχαν τις ίδιες πολιτικές? Ή ότι τα συστήματα ανάγνωσης μπορούν να είναι γρήγορα?
Τις ίδιες ακριβώς πολιτικές είχαν και έχουν, να αλλάξουν την κατεύθυνση του console gaming, το insert disc and play που τόσο αγαπήσαμε και πολλά άλλα...η αρχή έγινε με το υποχρεωτικό installation...δυστυχώς θα υπάρξει και συνέχεια...
το retail θα πεθανει οπως πεθανε στις ταινιες κ την μουσικη,ειτε μας αρεσει ειτε οχι,τωρα εαν θα γινει σε 5 η σε 10 χρονια μικρη σημασια εχει,το θεμα ειναι οτι αυτο θα γινει
Ε ναι...Πείθοντας τον έναν, μετά τον άλλον με εντελώς ανυπόστατα επιχειρήματα (από τις εταιρείες), λογικό είναι... Στην αρχή βγαίνανε οι εταιρείες να μας πούνε ότι έχασαν το πρωινό χαβιάρι τους και τους κράζαμε όλοι! Μετά, χάσανε και το μεσημεριανό και άρχισαν να μιλάνε και οι developers...Στη συνέχεια, χάσανε τα ταξίδια τους στις Μπαχάμες με τα supermodels και τον Χιου Χέφνερ και άρχισαν να μιλάνε οι απέξω(από τη βιομηχανία και τον χώρο γενικά)...Μετά, πληρώθηκαν τα βασικά μέσα ενημέρωσης του χώρου να αρχίσουν και αυτά την προπαγάνδα τους...Μέχρι εκεί, όλοι τους κράζαμε!
Κατόπιν, άρχισαν κάποιοι δειλά δειλά, ίσως επειδή έχασαν την όρεξη να "πολεμάνε" εναντίων τους, να μασουλάνε και οι ίδιοι την καραμέλα, ότι δήθεν οι εταιρείες χάνουν λεφτά! Στη συνέχεια, λίγοι ακόμα πείστηκαν με τη λογική "δεν μπορεί, για να το λένε τόσοι, θα είναι αλήθεια! Εδώ το έγραψε και το IGN"... Και τώρα αρχίζουν να το χάφτουν και οι τελευταίοι που έμειναν όρθιοι... Κρίμα! Πολύ κρίμα!
Καμία σκέψη για να γυρίσουμε σε φθηνότερες παραγωγές όχι, έτσι? Κρίμα! Κάποιοι πιστεύουν όντως ότι το να πάρεις τα textures(τα οποία σημειωτέον ότι είναι φωτογραφίες από αληθινά αντικείμενα, σχεδόν πάντα) και να τα κάνεις 70x70, αντί για 25x25, χρειάζεται πιο πολλή δουλειά!
και, τακα τακα τακα ΤΑ!
Μερικοί αν δε τον παίξουν (για κομπολόγια αναφέρομαι) δε κοιμούνται τα βράδια...
O kathenas leei oti tou katevei..ama den gnorizeis kalitera na min milas..To PS4 kai to Xbox One tha exoun anagkastiko install opos kai ta pc tosa xronia!!! gia ton aploustato logo na epeksergazonte ta dedomena me megaliteri taxitita gia na uparxei i veltistei epidosei sto ekastote paixnidi..kai na kateferoun etsi perisotera frames per second!!!kanena optiko meso den mporei na piasei tin epidosei to sklirou diskou!!kai sto ps3 kai sto xbox 360 orismenoi titloi xreiazontan install..katalavete to..tora gia tis politikes tis kathe etairias den mporouna na gnorizoume akrivos ti skeftonte pantos auto den exei KAMIA SXESEI........