
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο από την 2K, η οποία αρκέστηκε να δηλώσει ότι δεν σχολιάζει φήμες. Δεν πρόκειται πάντως και για την πιο παράλογη φήμη του κόσμου...

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με πηγές του τσέχικου παραρτήματος του Eurogamer, το Mafia 3 βρίσκεται υπό ανάπτυξη και πρόκειται να κυκλοφορήσει στις κονσόλες νέας γενιάς κάποια στιγμή μέσα στο 2013.
Κουφό...
Why not?
Πόρωση!!!
Αναμενόμενο,εξάλλου το 2 τελείωσε απότομα,εγώ πάντως το γούσταρα αρκετά το 2 μέρος,η ιστορία και οι ερμηνείες με προσήλωσαν και δεν με χάλασαν καθόλου τα αρνητικά που γράφτηκαν σε πολλά sites,σαν Fan των Mafia αναμένω το έπος!:)
επιτελους,cant wait
H αλήθεια είναι και το Mafia και το Saboteur τα ευχαριστήθηκα σαν παιχνίδια, και ποτέ δεν κατάλαβα την βάση των αρνητικών σχολίων που ακούγονταν. Είχαν ένα ιδιαίτερο τρόπο να σε βάζουν στο κλίμα του παιχνιδιού, και πραγματικά κράταγαν αμείωτο το ενδιαφέρον.
Όπως τα λέει ο nfs_maniac. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τα κράξανε τόσο πολύ αυτά τα δύο παιχνίδια...
Όντως πολύ καλός τίτλος αλλά είναι σαν να μας λένε πως το 2013 θα δούμε τις νέες κονσόλες.. ΚΑι δεν έχουμε ακούσει κάτι επίσημο ακόμα..