Σύμφωνα με δημοσίευμα του gamesindustry.biz, η Naughty Dog κατηγορείται για χρήση ενός χάρτη στο The Last Of Us χωρίς την άδεια του γραφίστα Cameron Booth. Συγκεκριμένα πρόκειται για έναν χάρτη, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για το σύστημα του μετρό της Βοστώνης στο παιχνίδι. Ο Cameron Booth αναφέρει ότι δεν του ζητήθηκε η αδεία για να χρησιμοποιήσει η εταιρία ανάπτυξης την εργασία του στο παιχνίδι, ενώ πρόσθεσε ότι έχει έλθει σε επαφή με τη Naughty Dog προκειμένου να μάθει πως θα σταματήσει(;) να χρησιμοποιείται.

Η Sony, ωστόσο, δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη δήλωση επί του θέματος.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Η Naughty Dog δήλωσε επίσημα συγνώμη για αυτό το περιστατικό.
Eίδε ο τυπας την επιτυχια του παιχνιδιου και μιριστικε χρηματακη...μηνυσηηηηη....
Και καλα εκανε Koel. Αν δεν ειχαν συμφωνησει να χρησιμοποιηθει το map πρεπει να πληρωθει γι αυτο
Νομίζω τα βρήκανε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Το χρήμα λύνει διαφωνίες και όχι μόνο...
Καλα εκανε, η naughty dog θα εκανε τα ιδια και χειροτερ αν αυτος ο τυπος χρησιμοποιυσε π.χ. το σχεδιο ενος κτηριου το game στην πραγματικοτητα
λολ σιγα τον γατο χαχαχα.. πηρε τα φραγκα και ειπε και ευχαριστω :)
@Jmaster18 Kαι εσύ που ξέρεις τι θα έκανε η naughty dog αν...και αν...Τεσπα από την στιγμή που είναι δημιούργημά του δικαίωμα έχει να ζητήσει αποζημίωση,νομίζω οι γραφίστες ξέρουν καλύτερα πως έχουν αυτά τα πράγματα. υπάρχουν και ιδικά site με stock φωτογραφίες τις οποίες πληρώνεις τον δημιουργό για να χρησιμοποιήσεις το έργο του. Απλά αυτοί χωρίς πολλά πολλά το τσίμπησαν από το διαδίκτυο λολ