
Στον τίτλο θα προσφέρονται τρεις factions και όπως φαίνεται η αποκάλυψή του θα γίνει είτε στην QuakeCon, είτε στην Ε3. Αναμένουμε…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα φήμη ήρθε στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το ενδεχόμενο μεταφοράς του Elder Scrolls σε ένα online MMO.
Από την αρχή έτοιμο ήταν, απλώς τώρα οι παίκτες θα προστεθούν. Το βάθος, ο κόσμος και οι μηχανισμοί ήταν πάντα εκεί.
:O
Μακαρι....
Σωστός ο Γιάννης...
Eυχομαι (το ξερω φρουδες ελπιδες) να βγει και για κονσολες.. Θα γινει χαμος λεμε