Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φήμη: Στη Βραζιλία το επόμενο Assassin's Creed

Ο Bertrand Chaverot, διευθυντής της Ubisoft Brazil, σε συνέντευξη που είχε με το Techtudo δήλωσε πως η τοποθεσία του επόμενου Assassin’s Creed θα είναι η Βραζιλία. Την μετάφραση της συνέντευξης έκανε το GameSpot, αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία άλλη λεπτομέρεια πάνω στο θέμα. Εάν η Ubisoft ακολουθήσει την ετήσιο κύκλο των Assassin’s Creed τίτλων, μέσα στον επόμενο χρόνο σίγουρα θα υπάρχουν παραπάνω πληροφορίες.



Η Βραζιλία ήταν τοποθεσία μιας εκ των ναυτικών αποστολών του Connor στο πρόσφατο Assassin’s Creed 3. Λέτε να συνεχιστεί η ιστορία του ινδιάνου Assassin ή μήπως αφορά κάποιο spin-off;
 


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamer 96
    • οντως !! και τι θα κανουν θα παιζουν μπαλα ?? :/ ok we will see ψιλοξενερα ακομα περιμενω κατι σε φαση νιντζα assassin

    • korko
    • φερτέ το στην Ελλάδα ρε παιδιά!!!και ιστορία έχουμε και μυθολογία άμα θέλετε...άκου Βραζιλία...και ο Λεωνίδας των 300 ασσασίνος ήταν!!!!

    • silver_knight
    • Φήμες λένε πως το όνομα του νέου Assassin είναι Ronaldo Ruiz Nazario Dos Santos De Michel Salgado DO BRAZIL...

      Πριν γίνει Assassin έπαιζε μπάλα στην Ιπανέμα..

      και πως ένας από τους στόχους του είναι η Βασίλισσα του Καρναβαλιού....Α...και είναι προ-προ-προ-προ-παππους του Ρονάλντο...!!!

    • p0rn0b0sk0s7
    • σαν story πρεπει να παει ή σε γαλλικη ή σε ελληνικη επανασταση. εχει παρα πολλα πραγματα να κανεις. το ωραιο ομως στη βραζιλια θα ειναι το μεγαλυτερο leap of faith στην ιστορια των assassins creed απο το cristo redentor, και το Blend στο καρναβαλι! θα δουμε! για φανταστειτε να ειστε ηρωας της επαναστασης και να συμμαχειτε με Κολοκοτρωνη Καραισκακη κλπ

    • Sapounofouskas
    • Λογικα θα βγει σε κανα χρονο αφου εχουν ετοιμη την μηχανη γραφικων.
      Οσον αφορα την πλοκη και τον χαρακτηρα ποιος ξερει...

    • XeniaAndreou
    • Ναι για να σκαρφαλώνει στα δάση του Αμαζονίου και μετά στις παραγκουπόλεις του Ρίο....Τι άλλο θα ακούσουμε....

    • lefteris
    • Στη Βραζιλία θα μάθουμε ότι τo apple of Eden είναι πρόγονος της μπάλας.
      Στην Κολομβία ο Assassin-os θα νικήσει τους Templars προκειμένουν να χει δωρεάν πρέζα ο λαός.
      Στο Μεξικό θα διδάξει τους Μάγια πως να υπολογίσουν την καταστρφή του κόσμου ......κλπ

      Πέρα απο τη πλάκα , το συγκεκριμένο παιχνίδι βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα. Το φετινό ήταν μια πατάτα και μισή.
      Κατ'εμέ τα επόμενα πρέπει να γίνουν σε Αίγυπτο-Κίνα-Ελλάδα.
      Θέλουμε καμήλες και eagle vision πάνω σε πυραμίδα.
      Θέλουμε Assassino σαολίν....... και Assassino Σπαρτιάτη.

*