To EGM αναφέρει πως οι Namco Bandai και From Software εργάζονται πάνω στη δημιουργία έξτρα περιεχομένου για το Dark Souls. Το DLC πακέτο αναμένεται να διατεθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 με την κωδική ονομασία Yama No Mori (Forest of Darkness ή Dark Forest), αφού αυτή την ονομασία κατοχύρωσε στα τέλη του 2011 η ομάδα ανάπτυξης. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες.

Ο υπεύθυνος του τίτλου Hidetaka Miyazaki είχε σημειώσει πάντως πριν την κυκλοφορία του Dark Souls ότι δεν υπάρχει λόγος να βγει κάποιο έξτρα περιεχόμενο, εκτός κι αν υπήρχε κάποια ειδική online λειτουργία που θα μπορούσε να προσφέρει το κάτι παραπάνω. Λέτε;
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Απλως ΜΑΚΑΡΙ!!!!!!!
Αγορα απο την πρωτη μερα.
Μακάρι δεν λες τίποτα!!! Με ωραία νέα ξεκίνησε η χρονιά!!!!!!!!!
και μετα λενε οτι θα πεθανουμε το 2012 ΒΡΕ δεν πεθαινουμε!!!! εκει οσο υπαρχει dark souls εδω θα ειμαστε :)