Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φήμη περί παρουσίας του Fallout 4 στην Ε3

Μια μεγάλη φήμη έχει αρχίσει να κυκλοφορεί τελευταία και έχει να κάνει με το Fallout 4. Σύμφωνα λοιπόν με διάφορες πηγές, η Bethesda έδειξε το παιχνίδι σε μια επιλεγμένη ομάδα δημοσιογράφων στην Ε3 που μας πέρασε, ενώ το Strategy Informer αναφέρει πως η εταιρεία έδειξε ένα trailer διάρκειας 37 δευτερολέπτων για το παιχνίδι, το οποίο διεξάγεται κυρίως στη Βοστόνη και στις γύρω περιοχές.



Ο τίτλος αναμένεται να αποκαλυφθεί κάποια στιγμή πριν την ερχόμενη Ε3 και να κυκλοφορήσει για τα PC, PS3, PS4, Xbox One και Xbox 360 κοντά στην περίοδο του Οκτωβρίου του 2015.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Fallout 4
    • 18+ pegi 18+
      • 9.1 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://fallout4.com/ FOLLOWERS 21 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Koel700
    • Ένα είναι σίγουρο, ότι επειδή είναι game της bathesda για τον πρώτο χρόνο και 7-8 patch το παιχνίδι θα είναι unplayable από bugs που σημαίνει ότι 9/10 και 10/10 να παίρνει από τους reviewers είναι μούφες ..
      διότι πολύ άπλα κάποιος μπορεί να ρωτήσει ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΗ

    • BillGR
    • Πιστεω θα κανουν καμια ανακοινωση αρχες 2014 το new vegas μου αρεσε αλλα το 3 ηταν το πιο καλυτερο αντε να δουμε

    • Alias
    • This made my day! Δεν ειμαι ιδιαιτερος φαν της Bethesda και των τιτλων της αλλα το 3 μου εκανε πολλαπλα 'κλικ'! Και καπου στο 2015 υπολογιζω να μπω στην επομενη γενια οποτε μολις βρηκα τι θα αγορασω πρωτα!

    • BoBKiD
    • Όσοι είχαν παίξει τα Fallout 1 & 2 (όπως κι εγώ), το F3 δεν τους συγκίνησε ενώ το New Vegas που ήταν πιο κοντά στα πρώτα παιχνίδια ήταν κλάσεις ανώτερο.

      Δεν λέω, και το Fallout 3 καλό ήταν, αλλά δεν συγκρίνεται ούτε με το New Vegas, ούτε καν με τα Fallout 1 & 3 από πλευράς gameplay.

    • bobo1704
    • Εντάξει καλό ήταν και το 3, όχι όπως το 1 και το 2 βέβαια. Σίγουρα θα το αντιλήφθηκε αυτό η Bethesda kαι θέλω να πιστεύω οτι το 4 θα είναι ωραίο.

    • jmaster18
    • Roy Park -54- Το 3 δεν ηταν τοσο καλο οπως ο 2, εκτος απο τις πρωτες ωρες που ειχε εντονο survival χαρακτηρα τα υπολοιπα ηταν χλωμα. To main story ανουσιο και πολυ συντομο και τα side quests δε σε κρατουσαν στο game.

*