Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φημολογία για το GTA 5 και στο PC

Το Grand Theft Auto 5 έχει γίνει εδώ και καιρό διαθέσιμο για προπαραγγελία μέσα από αρκετά καταστήματα, για τις εκδόσεις των PS3 και Xbox 360. Εδώ και 2 ημέρες όμως το γαλλικό Amazon έχει διαθέσει για προπαραγγελία και την έκδοση του τίτλου για PC. Σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε επιβεβαίωση από την Rockstar, καθώς αυτή η κίνηση μπορεί να έγινε από λάθος.



Βέβαια το αφεντικό της Rockstar ποτέ δεν απέκλεισε την κυκλοφορία του Grand Theft Auto 5 στα PC, από την άλλη όμως ποτέ δεν την έχει επιβεβαιώσει κιόλας. Σε αναμονή λοιπόν μέχρι να ανακοινωθεί κάτι σχετικό με την εν λόγω ανάρτηση.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • femto
    • Δεν ξερω τι και πώς, αλλα εγω σιγουρο το ειχα για να βγει στο pc, ασχετως με το τι λεγεται. Ωστοσο, οντως, θα πρεπει να το πουν και επισημα γιατι ποτε δεν ξερεις.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Πραγματικά δεν υπάρχει ούτε μια στο δισεκατομμύριο να μην βγει για pc.Θα φάνε άπειρο κράξιμο!Αυτοί θα χάσουν αν δεν το βγάλουν για pc.

    • koulis21
    • σιγουρα θα βγει για pc και ας καθυστερησει
      και εδω που τα λεμε με τα γραφικα που εχουμε δει ως τωρα που θα εχει το παιχνιδι μονο στο pc θα φανουν

    • DevilSpawn
    • Γιατί να μην βγει;Άλλα ότι και να κυκλοφορήσει στο PC αν δεν πρέπει να παίζεις online φάση diablo δεν θα πουλήσει κι έχει το PC τις καλύτερες τιμές γιατί υπάρχει πειρατεία και δεν έχουν όλοι καλά μηχανήματα για να τα ευχαριστηθούν.Αν τα κάνουν όλα Game for Windows για chievos τότε ίσως φιλοτιμηθούν κάποιοι ''καμένοι'' παραπάνω.

    • P3iRaThS
    • Πλεον το εχουνε και στο Αγγλικο Amazon
      Μακαρι να βγει με μικρη καθυστερηση σε σχεση με τις κονσολες

    • PetrifieD-
    • Θα βγεί σίγουρα σε PC. Aπλά ίσως λίγο αργότερα από τις κονσόλες για να βγάλουν το κέρδος πρώτα από τις κονσόλες. Και αυτό γιατί ξέρουν ότι στο PC πολλοί θα το κατεβάσουν. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην βγεί στο PC ενώ έχουν βγεί όλα τα προηγούμενα. Μόνο και μόνο για να μην φάνε κράξιμο θα το βγάλουν σε PC :)

*