
Επιστρέφοντας πάντως στον Καναδά το ίδιο βράδυ, δήλωσε πως δε θα ξεχάσει ποτέ ξανά το διαβατήριό του.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
Ο Martin Reisch κατάγεται από τον Καναδά και στο τελευταίο του ταξίδι ξέχασε να πάρει μαζί το διαβατήριό του. Τι έκανε; Πολύ απλά χρησιμοποίησε το iPad του για να παρουσιάσει στα αρμόδια όργανα μία σκαναρισμένη εκδοχή των εγγράφων του.
Να δω τον έλληνα μπάτσο να κάνει έλεγχο από ipad και θα τα χω δει όλα.