Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ο executive producer του επερχόμενου GRiD 2 Clive Moody ανακοίνωσε πως δε θα υπάρχει in-car cockpit κάμερα στο παιχνίδι, ενώ εξήγησε πως μόλις το 5% των παικτών χρησιμοποιούν τo εν λόγω view. Το ποσοστό αυτό πηγάζει από τις πληροφορίες που συλλέγει ο server της Codemasters κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σε όλους τους τίτλους της, ενώ αφαιρώντας αυτήν την επιλογή θα υπάρχει περισσότερος χώρος και χρόνος για να βελτιωθούν άλλα κομμάτια του παιχνιδιού, όπως η ρεαλιστική απεικόνιση των αυτοκινήτων, τα on-track περιβάλλοντα και οδηγική εμπειρία.
Πλάκα κάνεις... Εγώ ΜΟΝΟ από τη θέση του οδηγού παίζω racing, όταν και εφόσον παίξω (μοναδική εξαίρεση το Mario Kart).
Και εγω μια απο τα ιδια με τον lovesfool. Ανεπιτρεπτα πραγματα απο την Codemasters. Και η δικαιολογια τους ειναι ακομα χειροτερη.....
Εγώ πάλι παίζω πολύ σπάνια μέσα από το cockpit αλλά είναι γελοίο αυτό που λένε!
Πολύ σπάνια το χρησιμοποιώ. Δεν ξέρω αλλα δεν μπορώ να υπολογίσω σωστά τον όγκο του αυτοκινήτου (ειδικά σε στροφές που πρέπει να τις πάρεις κλειστές)
μου αρεσουν πολυ τα racing που εχουν cockpit view