
Οι κάτοχοι του τίτλου στο PlayStation 3 θα παρατήρησαν ήδη τις βελτιώσεις και τις τροποποιήσεις που έκανε η εταιρεία, κάτι που δε θα δουν όσοι το έχουν για Xbox 360 “λόγω τεχνικών προβλημάτων και πόρων'', όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση. Τι να πει κανείς…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




θρηνος..
Ήθελα να το πάρω στο 360 αλλά τώρα όχι.
“λόγω τεχνικών προβλημάτων και πόρων'' τέλος πάντων.
Έτσι όπως το λες όμως Tanno ίσως να μην έπρεπε να βγει καθόλου στο 360 και συμφωνώ. Τώρα όμως που έχει βγει και στο 360 οι κάτοχοί του δεν θα μπορούν να το χαρούν όπως οι κάτοχοι PS3 διότι αποφάσισαν να διορθώσουν τα bugs μόνο στο PS3. Δεν είναι άδικο?