
«Φροντίσαμε ώστε να δημιουργήσουμε ένα άνετο στη χρήση παιχνίδι και ως εκ τούτου δε νομίζουμε να δυσκολευτεί κανείς με το DualShock 3», τόνισε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της Valve.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Valve αποκάλυψε πως οι φίλοι του Portal 2 που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν ποντίκι και πληκτρολόγιο στο PlayStation 3 τους για να απολαύσουν τη νέα παραγωγή, απλά θα απογοητευθούν.
Aναμενομενο μου φαινεται. Αν και καποιο mod θα βγει...
Αυτη η VALVE εχει για μενα την καλυερη υποστηριξη σε dlc ειδικα σε pc (free )τσαμπε .Πως το λενε. eidika kai to steam δενει το γλυκο στο Ps3..Aλλα το καλυτερο πιο ειναι οτι το PORTAL 2 καταφερε να μπει στα αυτια πολλων υποψηφιου αγοραστικου κοινου.Ευγε VALVE.