
Σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ της Square Enix στην Ευρώπη Jon Brooke, το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για κινητά και ταμπλέτες, προκειμένου να "ταρακουνήσει" την αγορά. Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του δήλωσε: «Δεν πρόκειται για μία αντιπαράθεση μεταξύ των tablets και των συστημάτων της επόμενης γενιάς. Είμαστε αρκετά ώριμοι, ώστε να γνωρίζουμε ποια παιχνίδια επόμενης γενιάς θα πρέπει να δείξουμε στην E3 την επόμενη εβδομάδα. Έχουμε λάβει σοβαρά την επόμενη γενιά, όπως και το tablet gaming. Ως εκδότες, πιστεύουμε ότι όλες οι πλατφόρμες παρέχουν ίσες ευκαιρίες και αν έχεις δημιουργήσει το σωστό περιεχόμενο, πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε επιτυχία», είπε αρχικά.

Ενώ συμπλήρωσε: «Δεν νομίζω ότι πολλές εταιρίες μπορούν να κατανοήσουν το τι πραγματικά μπορεί να γίνει με αυτές τις πλατφόρμες. Προσπαθούμε να επισημάνουμε ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού από το μηδέν», τόνισε. Το Deus Ex: The Fall θα κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι για κινητά και ταμπλέτες στη τιμή των €5.99 και θα εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της E3 την επόμενη εβδομάδα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Deus Ex: The Fail.........
κριμα...
ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ NOT!!!
I never asked for this...
Aαα...και περιμενα κατι καλο...ξενερωσα..
Ξενερααααααααα !!!!
Δειτε και το βντεο στο φορουμ... δεν μου γεμισε το ματι, δυστυχως.
βασανίζομαι.....
Αχ γιατι το εκανες αυτο ρε square, παρολα αυτα σαν λατρης του HR, σε καμια μειωση τιμης θα αγοραστει στο ipad 2!
A-ΠΟ-ΓΟ-Η-ΤΕΥ-ΣΗ έμαθα καλά στο δημοτικό