Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Αργά το απόγευμα της Πέμπτης, εμφανίστηκε στα ηλεκτρονικά ράφια ενός καταστήματος ένας τίτλος με την ονομασία Need for Speed: The Run. Λίγες ώρες αργότερα, το βράδυ της ίδιας ημέρας, η ΕΑ έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο επίσημο trailer του, περιορίζοντας τις όποιες πληροφορίες στα στοιχεία του YouTube video. Όπως φαίνεται λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με το επόμενο μέρος της γνωστής σειράς, το οποίο και θα κυκλοφορήσει στις 18 Νοεμβρίου και αναπαριστά έναν αγώνα ζωής που καλείται να δώσει ο παίκτης από το San Francisco έως και τη Νέα Υόρκη.
Κανόνες; Δεν υπάρχουν, αφού μπορεί να αναπτύξει ότι ταχύτητα θέλει και να αντιμετωπίσει ταυτόχρονα μία σειρά από οδηγούς που θα κάνουν τα πάντα για να τον βγάλουν από την πορεία του. Αν μπορούμε να κάνουμε μια εικασία, πρόκειται για τον τίτλο της Black Box που είχε προγραμματιστεί να αποκαλυφθεί στην Ε3. Δείτε το trailer στον παρακάτω player:
Kι αλλο ΝfS? Μηπως εκει στην ΕΑ να βγαζανε ενα νεο IP, λεω εγω τωρα.
Mα αφου πουλανε γιατι να τα σταματησουν; Χαζοι ειναι;
Ti βλεπω?Εκρηξεις καταστροφες τρενα κλπ.Δλδ Motorstorm apocalypse πινελιες αλα NFS.Οκ.!!
Πολύ ωραίο....αλλά πιστεύω πως ο κόσμος ζητάει κανά καινούριο underground.....
The Race for Your Life".Αυτό και μόνο μου λέει ότι θα έχουμε το πρώτο NFS με καλό σενάριο :)
Μου θύμισε λίγο Split Second :>
Φτάνει ρε παιδιά.... Αφήστε λίγο καιρό να μας λείψει. Δεν προλαβαίνουμε να το χαρούμε, και στα καπάκια ανακοινώνεται καινούριο...
Αμα φτανει σε ποιοτητα Need For Speed:Hot Pursuit τοτε ειναι καλοδεχουμενο.
Χεχε όντως 10 ΝΦΣ το χρόνο αλλά όντως το hot pursuit και το shift 2 ήταν πραγματικά απίστευτα και εθιστικά! so keep on