
Επίσημο είναι πλέον και το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν θα απαιτεί κάποιο Online ή Season pass για το multiplayer κομμάτι του. Η κυκλοφορία του αναμένεται μέσα στον Μάρτιο για PlayStation 3, Xbox 360 και PC.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Crystal Dynamics επιβεβαίωσε τις μηδενικές πιθανότητες διάθεσης κάποιου demo για το νέο της τίτλο, το Tomb Raider.
Κρίμα.Αν και φαίνεται εντυπωσιακό θα περιμένω να πέσει η τιμή πρώτα!
Επίσημο είναι πλέον και το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν θα απαιτεί κάποιο Online ή Season pass για το multiplayer κομμάτι του! Ολεεεεεεεεεε!!!!
θα έπρεπε να βγάλουν...να το δοκιμάσει κάποιος και να αποφασίσει άμα του αρέσει
pio demo ree ade vgalte to pexnidi na telionume lemeeee...
Μα το live δεν εχει απαραιτητη προϋπόθεση το παιχνιδι να εχει και ντεμο ;
Ισως το βγαλουν αργοτερα .
Tι λες; Δηλαδή τα gameplay trailers που δείχνατε δεν έδειχναν κομμάτι του τίτλου ε;
Το game δείχνει τα σπάει!! Δεν χρειάζομαι demo!!! ;)
ε ναι DLC απο την πρωτη μερα ενα δεμο που να βγαλουνε..ουουουουου...
Δεν πειράζει καλύτερα να παίξουμε το παιχνίδι με τη μία!
θα μπορούσαν να βγάλουν τα trailer σε demo