
Μένει βέβαια να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η εξέλιξη…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Capcom δεν έχει ανοίξει ακόμη τα χαρτιά της για το μέλλον της σειράς Resident Evil, ωστόσο ένα πόστερ που φαίνεται πως είναι στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας και προβάλλει το Resident Evil 7 ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Αφηστε παει και αυτο να συναντησει τα αδερφακια του (5,6). Απο οτι φαινεται συνδεεται αμεσα με τις εξελιξεις/σεναριο του 6 οποτε παει και για φετος η ευκαιρια... Το re χρειαζεται reboot.
Για wii u οχι εε???
Κιόλας?
Γιατί μας το κάνουν αυτό;;;
Δεν μας λυπούνται;; :P
μαλλον ειμαι απο τους λιγους που δε γκρινιαζουν για το 6.οποτε λεω φερτε τη παιχνιδαρα.φετος αν γινεται
Σουπίτσα μάλλον...
Εμμ αν ισχυειουν τα παραπανο..θα ειναι αποτυχια..πολυ γρηγορα θα βγει..
πολύ σύντομα δεν βγάζουν νέο παιχνίδι???ας ελπίσουμε να είναι διαφορετικό από το 6...επιστροφή στα αρχικά ρε παιδιά θέλουμε...
Πάντως είχαν μιλήσει για reboot. Οπότε φαντάζομαι όπως υπονοεί και ο τίτλος πως θα σταματήσουν με αυτό τα not-horror RE.
Θα ειναι οπως τα Resi 5,6 οποτε κραταω μικρο καλαθι.
Resident evil 7 : Cash in
Νταξει, αν βγει φετος, ειναι το απολυτο αρμεγμα! Θα ειναι μια παρα πολυ καλη σουπα...
The war ends λέει.. Μάλλον πάμε για το τελευταίο της σειράς και μετά reboot. Γιατί όχι; Θέλω όπως JAAAAAAAAAAKE!!!
Δεν νομιζω να το δουμε ειναι πολυ συντομα. Γενικα απο καποια λιγα που διαβασα υπαρχει μεγαλη αμφισβητηση για την εγκυροτητα του.
Τόσο γρήγορα poster? Βρώμα η δουλειά. Εγώ πάντος ψηφίζω (The evil within) και cloud gaming Resident evil 1 και 2 στο PS4. Ας το κάνουν και Racing.