Η CD Media, επίσημη αντιπροσωπεία των τίτλων της Blizzard στη χώρα μας, προσφέρει σε άλλους 30 τυχερούς χρήστες του Enternity τη δυνατότητα να κερδίσουν από ένα beta key για τη δοκιμαστική περίοδο του νέου τίτλου Hearthstone: Heroes of Warcraft. Αν λοιπόν σας ενδιαφέρει να αποκτήσετε ένα από αυτά δεν έχετε παρά να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από εδώ στο άρθρο και να στείλετε ένα PM στον admin (profile εδώ).

Οι τριάντα πρώτοι που θα κάνουν και τις δύο παραπάνω ενέργειες κερδίζουν αυτόματα ένα beta key, το οποίο εντάσσεται στη δεύτερη δοκιμαστική φάση του τίτλου. Καλή επιτυχία!
UPDATE 16.15
Τελείωσαν τα κλειδιά, οι τυχεροί έχουν παραλάβει κωδικούς στο προφίλ τους με PM. Καλή διασκέδαση!
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ωραίος Διαγωνισμός θα ήθελα και εγώ ένα key!
κανω comment xD
BETA KEY ASAP PLZZZZZZZZZZ
Beta Keyyyyyyyyyyy
κανω κομμεντ και θελω beta key xD
φφς πως στελνω pm ??????
Για να μπείτε στην κλήρωση αφήνετε σχόλιο εδώ και μετά πατάτε πάνω στο link του profile μου και μου στέλνετε PM! Όχι ένα από τα δύο, και τα δύο!
Hearthstone :D
εγω παταω να στειλω κ με βγαζει στι κεντρικη σελιδα (y)
Я делаю примечаниях, удачи
Επιτέλουσ!:D
neeeed ενα κλειδάκι
Δωστε BETA στο λαοοοοοο!!!!
ΟΛΕ.Το περιμεναμε !!
Suuuup
εχω πατησει 12431435 εκατομιρια φορες κ δε με αφινει να στειλω στο pm..πιστολερο gg bb qq
Beta :)
beta key plz
Θελω και γω beta key!
beta keyzzzzz
Δώστε please να καούμε από τώρα!
και μόλις χθες προχθές σκεφτόμουν ότι δεν μου χει στείλει η blizzard ένα κωδικό και ότι τζάμπα έκανα την εγγραφή.....
μουφα δε το θελω ! :D
Hearthstone: Heroes of Warcraft.
θελωωωω κλειδακιιι!
Ευχαριστούμε Enternity
Good luck σε όλους
epitelous ksana beta keys!!
Ελπίζω να πρόλαβα. :)
KEYS!!!
ναι ελπίζω να πρόλαβα!!!
Ποναμε, θελουμε κλειδιιιιιι!!
τα χασαμεεε
prolabainw??!
Κλειδί plzzz
Pote kai pos ta paralambanoume an exoume kerdisei ?
key plz άμα πρόλαβα!
Κλειδάκι plz
Ena kleidaki please :D
hearthstone ftw!!!
ama uparxei kana key 8a h8ela kai egw
BETA KEY PLEASE !!! To latrevw auto to game !!
beta key plzzzzz!!!!!!
Gia na doume to game!
Ένα κλειδί παρακαλώ για να παίξω επιτέλους HEARTHSTONE!!!!!
θα ήθελα beta key παρακαλώ πολύ
Aν προλαβα θα ηθελα ενα beta key και εγω