Το Lift London studio της Microsoft επιβεβαίωσε ότι εργάζεται πάνω σε τέσσερα νέα free-to-play projects τα οποία θα χρησιμοποιούν cloud features. «Τα project στα οποία δουλεύουμε είναι 100% first-party digital business και θα μπορείτε να τα παίξετε σε tablets, κινητά τηλέφωνα αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή μπορεί να συνδεθεί στο διαδίκτυο. Δουλεύουμε πάνω σε όλες τις πλατφόρμες της Microsoft οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες cloud και σκοπεύουμε να προσφέρουμε ΑΑΑ τίτλους στους gamers», δήλωσε ο διευθυντής του στούντιο Lee Schuneman.

Είναι το μέλλον; Τι πιστεύετε;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Καλά αν είναι όλα σαν το Killer Instinct τότε μόνο free to play δεν θα είναι.
αμεσως να τους κακολογησεις! Petrified!! αφου το εξηγησαν οτι το killer instict το εκαναν ετσι για να μπορεσεις να εμβαθυνεις περισσοτερο στο χαρακτηρα που σου αρεσει...να γινεις ενα...να πιασεις τα βαθυτερα νοηματα που κρυβονται πισω απο απο αυτον και την ιστορια του...δεν ειμαστε παιδια πλεον...αντε παιξαμε λιγο το βαρεθηκαμε....ετσι θα ειναι και στα "f2p"!
τσ!τσ!δεν μπορεις να καταλαβεις το μεγαλειο του οραματος της....