









Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!










Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Rockstar Games απ' ότι φαίνεται δεν πρόκειται να σταματήσει να μας teasάρει σχετικά με το Grand Theft Auto V.
τι παιχνιδαρα εχεις φτιαξει ρε ροκσταρ?!ξερουμε εστω ανεπισημα, αν θα βγει στις next gen κονσολες??
poly wraies eikones to thelw twraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....prosgeiwnomai sth pragmatikothta emeinan 2 mhnes :-)
Βέβαια αμφιβάλω αν οι συγκεκριμένες ανήκουν σε κονσόλες της τωρινής γενιάς...
@nfs_maniac prwto mistake to max payne dhladh den htan twrinhs genias ?
Ναι ήταν, μη μου πεις οτι είχε τέτοιας ποιότητας εικόνες.... (αν είναι ingame....) Και αν σου δώσουν τέτοια ποιότητα σε 360/ps3 στη νέα γενιά που θα θέλουν να δείξουν τις δυνατότητες των νεων κονσολων, τι θα σου δείξουν, virtual reality?
Δεν είμαι οπαδός της σειράς, αλλά πάντα παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον.
@nfs_maniac εχουν πει οτι το παιχνιδι θα παιζει καλυτερα απ ολα σε ps3 και δεν εχουν πει ακομα αν θα βγει σε next en
Οτι και να πουμε, ειναι λιγο για αυτο το δημιουργημα.
Εδω κανουν θαυματα με την απειροελαχιστη μνημη στα τωρινα συστηματα κ μετα μ λετε οτι ειναι λιγα 5 gb DDR5....
@Stegal
Τη λες ρε φίλε? που το είδες αυτό και ποιος το είπε ότι το παιχνίδι θα παίζει καλύτερα σε PS3? επειδή διάβασες κάτι σε ένα forum ή σου είπε κάποιος δεν σημαίνει κιόλας ότι ισχύει .
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο δισεκατομμύριο σοβαρή εταιρεία προτού κυκλοφορήσει το παιχνίδι της και να δηλώνει ότι θα τρέχει καλύτερα σε μια συγκεκριμένη κονσόλα.Και μόνο που πιστεύεις κάτι τέτοιο εντελώς FAIL.....
epishs to game to sygekrimeno prepei na einai entelws allagmeno wste na mhn einai toulaxiston san to 4
7 εβδομάδες έμειναν! άντε! :)
εγω πάλι επιβεβαίωσα απο τις φωτό αυτό που υποψιαζόμουν , οτι δηλαδή ο πιο true χαρακτήρας θα ναι με διαφορά ο καράφλας m/ δεν είναι τυχαίο οτι επιλέξαν αυτόν να ποζάρει με φόντο τις κορασίδες του strip club :p:p