Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο υλικό για το FEAR 3

H Warner έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από νέες εικόνες και ένα νέο trailer για το multiplayer τμήμα του FEAR 3. Υπενθυμίζουμε στους φίλους και στις φίλες του Enternity πως το FEAR 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει από την Day 1 Studios σε Xbox 360, PlayStation 3 και PC. Απολαύστε το νέο trailer στον παρακάτω player:




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Day 1 Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • FEAR 3
    • 18+ pegi 18+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.fear3.co.uk/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • haloman
    • Μου φαίνεται ότι θα ψιλοπατώσει το συγκεκριμένο. Τα γραφικά είναι μέτρια και δεν πιστεύω να φέρει καμιά καινοτομία. Ένα ακόμα FPS θα είναι.

    • Shepard
    • Βρε μανια με το multi καποιες εταιριες... αφου βλεπεις οτι δεν κολλαει στον συγκεκριμενο τιτλο, γιατι το βαζεις; Ασχολησου με το single να βγαλεις κατι που καλο και θα εισαι κομπλε.

    • Moriginal
    • Mηχανισμός geist στο multi ? :D Καλη φαση..

      Είναι αληθεια οτι τεχνικά το παιχνίδι δεν ειναι τπτ το ιδιαιτερο αλλα σε μια εποχη που στον βωμό της αληθοφάνειας η ατμόσφαιρα προσφαιρετε με το σταγονόμετρο τουλαχιστον για μένα το SP του FEAR ξεχωριζει

    • Sackboy
    • Δεν βλεπω να πηγαινουν μαρκρια με το FEAR πια.Το 1ο μερος της σειρας ειναι το μοναδικο που απολαυσα μαζι με το expansion του.

    • BigDaddy
    • Δυστηχως η γενεια αυτη ηταν to multi ολο μαχες ολο deaths και Κιlls και απο ουσια τιποτα.Ανυπομωνω να δω απο ολες τις εταιριες που θα πανε την κατασταση αυτη στο Next gen gaming.

*