Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο PS4/PS Vita Remote Play trailer

Με την εορταστική περίοδο να πλησιάζει, η Sony ετοιμάζει πολλά για τους fans της και ένα από τα χαρακτηριστικά των συστημάτων της που θέλει να προωθήσει είναι και το Remote Play του PS4 με το PS Vita. Έτσι, δημοσίευσε ένα νέο video που παρουσιάζει το πώς λειτουργεί η σύνδεση μεταξύ των δύο συστημάτων. Δείτε το στη συνέχεια του άρθρου.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamer
    • Στο Θεμα μας!
      Θυμηθηκε η ΣΟΝΥ οτι εχει στην αγορα και ενα φορητο, του οποιου δεν δινει σημασια? Οπως παντα,για αλλη μια φορα το παρουσιαζει σαν ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ του PS4, τι αλλο...

      Το κακο ειναι οτι, μεχρι και το φετινο χειμωνα ειχαμε καποιο παιχνιδι της ΣΟΝΥ για το φορητο (κατα βαση 1 exclusive ανα χρονο). Για το 2015 δεν εχουμε κατι, ουτε γενικα καποιο μεγαλο τιτλο...Απ'οσο ξερω κιολας και λιγα indies..Τι τρεχει το εχει ξεγραψει απο τωρα? Κριμα, κριμα...


      Λετε σ'αυτο το event τον Δεκεμβρη (PlayStation Experience) να ανακοινωσουν τιποτα για το Vita!?

    • RODIFIRE
    • γιατί κάθεται και ασχολείται με το vita? μπορεί να το παρατήσει και να βάλει στην θέση του ενα νεο tablet! πιο εύκολα και ποιο πολύ θα πωλούσε, και εφόσον δεν την ενδιαφέρει να ασχοληθεί και τα πάει χάλια (και τα οικονομικά της είναι απαίσια) ας μη ταλαιπωρείται άλλο πια

*