Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Οι παρατηρητικοί πρώτοι χρήστες του The War Z ανακάλυψαν μια κάπως... ντροπιαστική λεπτομέρεια στους όρους χρήσεις του τίτλου. Στο κείμενο του legal agreement του MMO φαίνεται πως γίνεται μια αναφορά στο League of Legends, που σημαίνει πως κάποιος ξέχασε να πατήσει CTRL+F πριν οριστικοποιήσει το κείμενο, ουσιαστικά αντιγράφοντας ένα κομμάτι από την EULA του LoL. Το περιστατικό είδε το φως της δημοσιότητας στο Reddit, ενώ καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει κάνει ακόμα κάποιο σχόλιο.
Το The War Z είναι αυτή τη στιγμή στο στάδιο της closed alpha δοκιμής, με τη beta να κυκλοφορεί το Halloween.
@kOimpreSSer
Θα είναι "zombie survival horror MMO", σύμφωνα με τους δημιουργούς του. Η αγορά θα γίνεται μέσω internet, ενώ δε θα χρειάζεται μηνιαία συνδρομή. Ωστόσο, θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς αντικειμένων μέσα στο παιχνίδι. Όπως και να 'χει, φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον μέχρι στιγμής.
loool :P
kek!!
Αυτό το War Z, τι ακριβώς θα είναι? Τι είδους game? Θα είναι δωρεάν? Θα παίζετε μόνο μέσω internet?
@kOimpreSSer
Θα είναι "zombie survival horror MMO", σύμφωνα με τους δημιουργούς του. Η αγορά θα γίνεται μέσω internet, ενώ δε θα χρειάζεται μηνιαία συνδρομή. Ωστόσο, θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς αντικειμένων μέσα στο παιχνίδι. Όπως και να 'χει, φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον μέχρι στιγμής.
Ρε τους noobs... την κανανε την πατατια! :Ρ
Ο βαριέμαι που ζω είναι αυτός που ξέχασε να αλλάξει το μοναδικό πράγμα που έπρεπε.Καλό παιδί,αλλά λίγο τεμπέλης.
Χαχαχα τους τύπους..