
Την ομάδα την εμπιστευόμαστε όπως και να ‘χει, οπότε αυτή η απουσία (ειδικά σε αυτό τον τίτλο), δε θα μας στοιχίσει.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To Witcher 3: Wild Hunt δε θα περιλαμβάνει οποιασδήποτε μορφής multiplayer, όπως επιβεβαίωσε επίσημα η CD Projekt RED, καθώς δεν υπάρχει «χώρος σε αυτή την story driven εμπειρία για κάτι τέτοιο».
Πάλι καλά... έτσι δώστε χώρο στο sigle
Έτσι ρε.Δείξτους πως γίνεται.
Εντάξει τα παλικάρια μιλάνε την γλώσσα μας.Από gamers σε gamers.
Πρέπει να ασχοληθώ με τη σειρά.
Μπραβο τους ! Το multiplayer ειναι οτι ποιο εμετικο εχει εφευρεθει για τα videogames
Εντάξει ας μην είμαστε και υπερβολικοί. Εμετικό δε το λες το multiplayer όπως το χαρακτηρίζει ο φίλος majorfox, απλά κι εγώ πιστεύω ότι δε ταιριάζει σε όλα τα παιχνίδια, και δε πρέπει σόνι και ντε να υπάρχει σε όλα. Δεν είμαι κι εγώ fan του multiplayer γενικά, παρ' όλα αυτά δε με χαλάει καθόλου σε αθλητικά παιχνίδια όπως ποδόσφαιρο ή racing εξομιωτές (το χρησημοποιώ στο GTR 2 με online πρωταθλήματα). Στη περίπτωση του Witcher κι εγώ πιστεύω ότι είναι άνευ σημασίας να υπάρχει στο παιχνίδι. Με 100 και πλέον ώρες gaming στο βασικό παιχνίδι, κανείς δε θα ασχοληθεί με το multiplayer.........
πολύ καλά νέα.κάντε όσο καλύτερη δουλειά μπορείτε για ένα πολύ καλό(ποιότητα) και μεγάλο σε διάρκεια(ποσότητα) single player...
100 ώρες!!! δωσε πόνο... αυτά τα παιχνίδια είναι για single, το multi δεν προσφέρει κάτι.
Μπράβο στα παιδιά. Με το που έγινε υποχρεωτικό και μόδα το multiplayer, χάθηκε η ποιότητα.