Η δεύτερη στάση δε θα μπορούσε παρά να γίνει στο τελικό trailer του Stranger Tides, της νέας περιπέτειας του Jack Sparrow στη σειρά Pirates of the Caribbean. Η ταινία θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 20 Μαΐου σε εκδόσεις 2D, 3D και IMAX 3D με ένα εξαιρετικό καστ που θα αποτελείται από τους Johnny Depp, Penelope Cruz, Ian McShane, Kevin R. McNally, Asatrid Berges-Frisbey, Sam Claflin και Geoffrey Rush.
Η επόμενη στάση μας γίνεται στο Captain America: The First Avenger, το οποίο θα ξεκινήσει να προβάλλεται στους κινηματογράφους από τις 22 Ιουλίου.
Super Bowl σημαίνει θέαμα, θέμα σημαίνει Michael Bay και ο τελευταίος μας οδηγεί στη νέα ταινία Transformers που θα κάνει την εμφάνισή της στις αρχές Ιουλίου με τον τίτλο Transformers: Dark of the Moon. Θα κάνουμε τον κόπο να τη δούμε παρά την απουσία της Megan Fox…
Επόμενη στάση μας το Fast Five, το πέμπτο μέρος της σειράς αγώνων επικίνδυνα γρήγορης οδήγησης Fast & Furious με τους Vin Diesel, Paul Walker, Jordana Brewster και Dwayne Johnson. Η προβολή της ταινίας έχει προγραμματιστεί για τις 29 Απριλίου και την αναμένουμε με αγωνία.
Τελευταία στάση για τη mini-συλλογή από clips που προβλήθηκαν στο Super Bowl είναι η ταινία Thor των Paramount Pictures και Marvel Studios, που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 6 Μαϊου σε 2D και 3D εκδόσεις. Στους βασικούς ρόλους συναντάμε τους Chris Hemsworth, Natalie Portman, Tom Hiddleston, Anthony Hopkins και Rene Russo.



Jordana Brewster FTW!!!
Δεν είχα ξανακούσει για το Terra Nova και φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον, υπομονή μεχρι τον Μάιο.
Από τους super heroes ποτέ δεν πήγαινα τον Captain America και η ταινία δε με ενθουσιάζει καθόλου. Από την άλλη ο Thor δείχνει να έχει πιο πολλές ελπίδες για κάτι αξιόλογο.
Τουμπανάκι η καινούργια στο Transformers (μοντέλος της Victoria Secret) αλλά δεν είναι Megan......
Αυτό το σετάκι ήταν μακράν καλύτερο απο το προηγούμενο... στάση θα κάνω στον CAP, μα καλά πως πρήστηκε ΄έτσι...
Transformers και Fast Five περιμένω σίγουρα. Αλλά όπως λες και εσύ θα το δούμε και χωρίς την απουσία της Megan Fox.
Fast Five and Pirates here :P
Το Transformers έχει λίγο... γεια σου εφφέ.
O Optimus Prime όπως φαίνεται πάλι θα σώσει ΕΠΙΚΑ τον πλανήτη μας..:P!!!
ωχ, τι ειναι αυτό το Terra Nova? με έψησε πάρα πολύ, θα το δω στα σίγουρα!
pisteuw to terra nova kai oi pirates klevoun tin parastash