*

Πως με άλλαξε το οικονομικό ολοκαύτωμα

Enternity Community Enternity Community  
16/09/2012 | 11:27
To Enternity δίνει βήμα στους αναγνώστες του για να δουν τις απόψεις τους δημοσιευμένες στον τομέα των blogs. Αν έχετε αναπτύξει μια σκέψη σε κείμενο από 300-600 λέξεις, μπορείτε να το στείλετε στο info[at]enternity.gr και μετά από επιλογή της συντακτικής ομάδας, τα καλύτερα θα δημοσιευτούν και θα προσφέρουν και τους ανάλογους πόντους στους συντάκτες τους.

Του χρήστη
jimp

Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη βαρύγδουπη έκφραση διότι η πασέ φράση «οικονομική κρίση» δεν ευσταθεί με την πραγματικότητα, αλλά αυτό είναι θέμα για διαφορετική στήλη του ιστοτόπου. Ας μην κρυβόμαστε, όλοι έχουμε πληγεί οικονομικά με τον τάδε ή με τον δείνα τρόπο τα τελευταία δύο χρόνια, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο και εμείς ως hardcore gamers έχουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ακριβό καταναλωτικό σπορ... Το κακό είναι πως οι περισσότεροι δεν είμαστε απλά gamers (ας το θεωρήσουμε άτυπα ταμπέλα) αλλά tech savvy users, με τα smartphones μας, την ταμπλέτα μας, το PC rig μας, το home cinema και πάει λέγοντας, καλά δεν εννοώ ότι τα έχουμε ΌΛΑ αυτά, εκτός βέβαια του αρχισυντάκτη, αλλά επενδύουμε σε τέτοια gadgets συχνά πυκνά είτε για λόγους διασκέδασης/ψυχαγωγίας, είτε για να βιώνουμε την αιχμή της τεχνολογίας.

Ως user article το κείμενο δε μπορεί παρά να έχει έναν προσωπικό τόνο, μα θέλω να πιστεύω ότι εκφράζω ένα μεγάλο κομμάτι των συμπολιτών μου. Οικονομικά άνετος δεν ήμουν ποτέ, φρόντιζα όμως να διαχειρίζομαι τα χρήματά μου έτσι ώστε ένα μεγάλο μέρος να τα επενδύω σε τεχνολογικά προϊόντα, και χρησιμοποιώ αυτό το ρήμα διότι είναι ο καλύτερος και πιο politically correct όρος να βαφτίσεις την σπατάλη χρημάτων.

Ποιος ο λόγος να έχω 2 Nintendo DS και 3 PS3; Ναι είναι διαφορετικές εκδόσεις, αλλά πραγματικά, ποιος ο λόγος; Γιατί ενώ ξέρω ότι κάθε νέο προϊόν μαστίζεται από παιδικές ασθένειες στο hardware γίνομαι early adopter; Γιατί αγοράζω ανούσια παιχνίδια όταν θα μπορούσα κάλλιστα να τα νοικιάσω;

Ερωτήσεις που δεν μου περνούσαν καν από το μυαλό πριν δύο χρόνια, τώρα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Δεν είναι απλά ότι μειώθηκαν οι απολαβές, είναι ο συνδυασμένος παράγοντας των μειωμένων μισθών και της διατήρησης των τιμών στα καταναλωτικά προϊόντα με αποτέλεσμα άρθρα του χώρου με θέμα τις έξυπνες αγορές, τις εναλλακτικές αγορές, την αλλαγή καταναλωτικής νοοτροπίας και λοιπά να γεμίζουν τα MB του διαδικτύου κεντρίζοντας το δικό μου κολλημένο μυαλό. Ξαφνικά ανακάλυψα ότι τα 60 ευρώ του Quantum of Solace ήταν πεταμένα λεφτά, αφού με 3 ευρώ θα μπορούσα να πάρω ότι είχε να μου προσφέρει σε ένα σαββατοκύριακο αντί να έχω ακόμα μία «ράχη» να κοσμεί τα ράφια μου. Βλέπετε, δεν είμαι (ήμουν) fan των ενοικιάσεων. Ανακάλυψα ότι θα μπορούσα να μην είμαι τόσο συναισθηματικά δεμένος με το Nintendo DS lite μου και να το είχα πουλήσει αφού πλέον χρησιμοποιώ μόνο το XL.

Αναρωτήθηκα γιατί πήρα νέο PS3 όταν η Sony έχει after sales λύση για το YLOD παλιό μου, και πάει λέγοντας. Με εργαλεία όπως το Skroutz και το Bestbuy ποτέ πλέον μία έρευνα αγοράς δεν περιλαμβάνει περατζάδα από βιτρίνα σε βιτρίνα, σου γλιτώνει και τη φθορά των υποδημάτων αλλά και την διάσωση του λιγοστού ελεύθερου χρόνου. Αν είσαι και πιο συνειδητοποιημένος με τις online αγορές υπάρχουν πλέον λύσεις και εκτός συνόρων, και αν όλα αυτά σας ακούγονται γνωστά και τετριμμένα μάλλον θα ανήκετε σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο, διότι στην επαρχία τα δεδομένα κινούνται με διαφορετική ταχύτητα.

Σχολιάζοντας κάτι διαφορετικό, είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν αγόρασα κονσόλα στο λανσάρισμα και αναφέρομαι στο PlayStation Vita. Ήταν η πρώτη φορά που σκέφτηκα σαν άνθρωπος και όχι σα καταναλωτικό κτήνος. Αναλογίστηκα τα ακόλουθα:

• Μου προσφέρει launch software που να με ικανοποιεί;
• Έχει σε ένα διάστημα μηνών επερχόμενο software που να θέλω να αγοράσω;
• Έχει παιδικές ασθένειες;
• Έχει value for money;

Σε όλες τις ερωτήσεις απάντησα αρνητικά, και έτσι, για πρώτη φορά, αποφάσισα να μην ενδώσω. Βέβαια ακόμα το θέλω σα τρελός, μα δε μπορώ παρά να αναλογιστώ τόσες φορές που ενώ έγινα early adopter λίγους μήνες αργότερα κάποιος retailer… κατέβαζε τα σώβρακα ή η ίδια η εταιρία έβγαζε bundle ο,τι είχα αγόρασα εγώ την πρώτη μέρα, με μεγάλη έκπτωση. Εν κατακλείδι δεν είναι τα 250 ευρώ του PS Vita, όσο το "γαμώτο", ας μου επιτραπεί η έκφραση.

Το οικονομικό ολοκαύτωμα μου έμαθε σύνεση και αυτοσυγκράτηση όπως επίσης ότι η ενδελεχή έρευνα είναι το άγιο δισκοπότηρο των αγορών. Δεν αρκεί μόνο να αγοράζεις φτηνά, αλλά και να αγοράζεις έξυπνα και αυτά τα δύο δεν πρέπει να θεωρούνται δύο διαφορετικοί παράγοντες. Ο ένας πρέπει να συνδράμει τον άλλον ώστε να έχεις στο τέλος μία επιτυχημένη αγορά!
 
User Article: The Rivals
Σχόλια (20)

Εμφάνιση των 1 έως 20 σχολίων | Εμφάνιση όλων των σχολίων | Μετάβαση στο τελευταίο σχόλιο

  • betakias21
    betakias21 16/09/2012

    Καλά τα λες...ΑΛΛΑ..

    0
  • silver_knight
    silver_knight 16/09/2012

    Από τα πιο ρεαλιστικά και ωραία κείμενα που έχουν γραφτεί...Και από το πρωί έχουν σχολιάσει 2 άτομα (μαζί με μένα)...Ξέρεις γιατί φίλε jimp???

    Γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί που θα σου πουν 'Δικά μου είναι τα λεφτά ρε φίλε, οτι θέλω τα κάνω'....Και όλα τα κακά και τα στραβά ΕΙΔΙΚΑ στον χώρο του gaming οφείλονται κυρίως σε αυτό το moto...

    Γιατί πίσω από αυτή τη φράση κρύβεται το φαινόμενο της γάτας που κυνυγάει ασταμάτητα και άβουλα το lazer...Της δημιουργείς τη ψευδή εντύπωση οτι μπορεί να το πιάσει.και μόλις το 'πιάσει' της εμφανίζεται ακόμα ένα και δεν καταλβαίνει γιατί δεν μπορεί να αντισταθεί να κυνηγήσει και το 'επόμενο' με τη παροδική δικαιολογία 'Αφού μπορώ γιατί όχι'...

    Και από όλο αυτό γεννήθηκαν τα exclusive sd cards, online pass, day-1 dlc, κινητά με το μισό κόστος παραγωγής από τη πραγματική τους αξία...

    Το θέμα είναι τεράστιο αλλά δεν συνεχίζω άλλο.....προς το παρόν...

    0
  • Tobajaras
    Tobajaras 17/09/2012

    Εγώ θέλω να το γενικεύσω λίγο και να πω πως αν η πλειοψηφία έκανε την αυτοκριτική της και άλλαζε τη συμπεριφορά της όπως την άλλαξες εσύ, φίλε μου, πολλά πράγματα θα ήταν καλύτερα σε ό,τι αφορά την ατομική ευθύνη του καθενός.

    0
  • vonzuchter
    vonzuchter 17/09/2012

    Μιλαμε για τη πιο βίαιη αναπροσαρμογή εισοδηματων εν καιρο ειρήνης στη συγχρονη ανθρωπινη ιστορια εξαιρωντας βεβαια χωρες που χρεωκοπησαν ατακτα οπως η αργεντινη... Εγω απο 900 ευρω πηγα στα 650 με το νεο μισθολογιο χωρις να βαλω μεσα χαρατσια κτλπ. Η Γυναικα μου αμοιβοταν με 1200 με τη συλλογικη συμβαση εργασιας που υπηρχε για το επαγγελμα της πριν τη κριση. Πλεον καταργηθηκε και κανουν ατομικες συμβασεις για 6 και 7 κατοσταρικα... Οχι πως την νοιαζει βεβαια γιατι ειναι ανεργη απο το σεπτεμβριο του 11... Και δεν ειναι μονο οι μισθοι. Παλια ερχονταν λεφτα συνεχως απο παντου. Εγω πχ εκανα πολλα μεροκαματα το χρονο τα Σ/Κ στην οικοδομη με ενα φιλο μου ασανσερτζη. πανε αυτα τωρα. Η οικοδομη πεθανε... πολλοι ειχαν 2 ακομα και 3 δουλειες. Οσο για τα ελευθερα επαγγελματα. Δουλευες πολυ αλλα εβγαζες τρελα φραγκα (βεβαια με φοροδιαφυγη καργα). Τωρα τα πιο πολλα ελευθερα επαγγελματα σου αφηνουν ενα μεροκαματο ασε που το λουκετο πεφτει συννεφο. Και ρωτω επρεπε να γινουν ολα αυτα για να αλλαξουμε καταναλωτικες συνηθειες και να αποκτησουμε καταναλωτικη συνειδηση? Επρεπε να γινουν ολα αυτα για την "πουμε" στον υδραυλικο που μας αλλαζε μια βαλβιδα στο θερμοσιφωνο και ζηταγε 60 ευρω? Προφανως ναι.... Ενα απο τα λιγα καλα αυτης της κρισης ειναι οτι θα μαθουμε να καταναλωνουμε σωστα επιτελους. Βεβαια ακομα και τωρα υπαρχουν ανθρωποι οπως πχ νεοι αλλα και "νεοι" 35αρηδες που ζουν με τους γονεις τους και ακομα χαλανε αβερτα πανε διακοπες αβερτα κτλπ. Οι πιο πολλοι ομως εχουν μαζευτει με οτι συνεπειες εχει αυτο. Και οι συνεπειες δεν ειναι μονο θετικες. Εχει διαλυθει το λιανεμποριο εχει στεγνωσει η αγορα απο μετρητο εχασαν χιλιαδες ανθρωποι τις δουλειες τους και χιλιαδες μαγαζια εκλεισαν και ακομα πιο πολλα θα κλεισουν. Και οτι διαθεση εχουν οσοι εχουν ακομα λιγη αγοραστικη δυναμη να ξοδεψουν, τους τη κοβει η κυβερνηση με τη τερασια αυξηση στη φορολογια. Εμεις οι Γκεημαδες θα πουμε τo παιχνιδι παιχνιδακη. Εγω απο 1000 περιπου ευρω το χρονο που χαλαγα για το χομπι μου πλεον χαλαω 150 το πολυ και αυτα με πολυ πονο καθως κατι αλλο θα αφησω απληρωτο. Τελειωσαμε....

    0
  • Katerinaki
    Katerinaki 17/09/2012

    Είναι αλήθεια πως έπρεπε κάτι να γίνει για να αλλάξει νοοτροπία αυτή η χώρα και να καταλάβουμε που είναι τα όριά μας. Πριν πηγαίναμε για καφέ στο Κολωνάκι και στην Παραλιακή και κοκορευόμασταν κιόλας ότι πάμε σε αυτά τα μαγαζιά και πληρώνουμε τον καφέ 5 και 6 ευρώ.... Τώρα όταν ο καφές πάει πάνω από 3-3,5 φωνάζουμε και μας κακοφαίνεται.... Ψώνια στα μαγαζιά κάθε μήνα γιατί αν περνούσε η σαιζόν χωρίς καινούργιο συνολάκι τι θα λέγαμε???? Είχε γεμίσει η Αθήνα με τζιπ, Mercendes και πολυτελή αυτοκίνητα.... Συναγωνιζόμασταν ποιος θα πάρει το καλύτερο, το γρηγορότερο, το πιο καινούργιο.... Γιατί τα άλλα δεν θα έκαναν άραγε τη δουλειά τους??? Υπήρχε ένας υπερκαταναλωτισμός χωρίς λόγο και ουσία.... Και αυτό πληρώνουμε τώρα! Ελπίζω όλοι να πάρουμε ένα μάθημα από όλα αυτά που τραβάμε... Και είναι κρίμα... Πραγματικά κρίμα, γιατί τα φτερά των νέων έχουν κοπεί και χρειάστηκε τελικά να μάθουν τη λέξη προϋπολογισμός και οικονομία με τον σκληρό τρόπο.... Εγώ προσωπικά προσπαθώ να κάνω περικοπές και να μην πέφτω στο τριπάκι του "μου λείπει κάτι"... Έτσι κι αλλιώς, ευτύχως μπορώ να πω πια, ποτέ δεν ήμουν στα άκρα! Μου άρεσε να περνάω καλά, να ψωνίζω και να βγαίνω αλλά πάντα μέχρι εκεί που με έπαιρνε... Λίγες φορές παραστρατούσα! Ένα μηχανάκι 50άρι είχα και με αυτό έχω μείνει! Όλοι μου έλεγαν ότι τα αυτοκίνητα ήταν τσάμπα τότε και έπρεπε να πάρω! Κανείς δεν σκεφτόταν τη συντήρηση του κτλ... Ένα μικρό παράδειγμα ήταν του ότι κάποιες φορές δε σκεφτόμασταν παραπέρα... Μόνο πως θα περάσουμε καλά σήμερα!!! Και ήρθε το αύριο.... Και μας ΄τιμώρησε!!!!

    0
  • Ernesto
    Ernesto 17/09/2012

    Μα αυτη ειναι η νοοτροπια του (νεο-και μη)ελληνα. Να περναει καλα, μπουζουκια, ποτα, γκομενες και τωρα αργα η γρηγορα τα πληρωνει και παιρνει και νεους ανθρωπους στο λαιμο του. Τωρα οσο για τα games ναι η αληθεια ειναι οτι ειναι ακριβο σπορ και δυστυχως αν ενα παιχνιδι ειναι καλο δεν μπορει να μην το παρεις τις πρωτες μερες, δεν μπορεις να περιμενεις να πεσει η τιμη του. Ετσι την επαθα εγω με το diablo και θεωρω οτι πεταξα 50 ευρω (το πηρα απο μαγαζι του σκρουτζ 10€ πιο φθηνα απ οτι τα plaisio kai public!) ενω αν ηξερα οτι θα ξενερωνα τοσο θα περιμενα να το παρω με 40 σε μερικους μηνες.
    Ομως απ την αλλη πλεον θα ενισχυονται μονο τα παιχνιδια που αξιζουν και οχι βλακειες, ενω οι ιδιες οι εταιριες ισως να το σκεφτουν και 2η φορα πριν βγαλουν πατατα.
    Παντως υπαρχει και η λυση της ενοικιασης αλλα και του κατεβασματος. Πειτε με πειρατη και οτι καταστρεφω το gaming αλλα ξερω οτι γλιτωσα πολλα λεφτα (οχι οτι γενικα τα εχω) απο αποτυχημενα παιχνιδια ετσι και ξερω οτι δν τα κλαιω.
    Παντως παρα την κριση τα πρωτα μου παιχνιδια μετα απο καιρο τα αγοραζω τωρα (starcraft2, diablo3, max payne3).

    0
  • Shepard
    Shepard 17/09/2012

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ τα λες φίλε μου! Έχουμε καταντήσει υπερκαταναλωτικά κτήνη (βέβαια μιλώντας για τον εαυτό μου πότε μου δεν έκανα υπερβολές και σπατάλες) και θα πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα εις τριπλούν για μτην αγορά ενός προϊόντος!

    Αγοράζουμε για να καλύψουμε ανάγκες! Ούτε για μόστρα, ούτε για να λεμε ότι έχουμε το "τελευταίο" προϊόν χωρις ουσιαστικά να παίρνουμε τπτ καινούριο!

    Ευγε για το άρθρο σου φίλε μου!

    0
  • alex4444
    alex4444 17/09/2012

    Oταν τα λεφτα σου περισσευουν ειναι απολυτα λογικο να μην κανεις την ιδια ερυνα αγορας. Και στην Ελλαδα των προηγουμενων χρονων τα λεφτα περισσευαν σε πολλους. Απλα πραγματα. Επισης ειμαστε ενας απαιδευτος λαος που πολυ αποτομα προσπαθησε να "εξευρωπαιστει" και αρχισε μανιωδως να αντιγραφει πραγματα που δεν καταλαβαινε μονο και μονο για να τα μοστραρει.

    Παντως ακομη και τωρα που ξερουμε τις δυσκολιες πιστευετε πως με ενα καλο μισθο θα παραγγελνετε παιχνιδια απο το εξωτερικο για τα 10ε διαφορα? ΚΑι να περιμενετε 1 μηνα το ταχυδρομειο? Οχι. Αλλα σιγουρα θα διαμαρτυρηθουμε για την παραλογη κερδοσκοπια αν την εντοπισουμε. Κανεις πια δε θα πει "δε βαριεσαι". Κι αν το μαγαζακι της γειτονιας σου φοραει καπελο 20ευρα επειδη ετσι(και χωρις αποδειξη) η σου πουλαει το περσινο φιφα 60ε, εσυ θα πας αλλου.

    0
  • majorfox
    majorfox 17/09/2012

    @Shepard υπερκαταναλωτικο κτηνος ειιναι αυτος που εχει 5 φορες την κονσολα και το δωματιο το εχει κανει εργοστασιο απο τη σαβουρα που μαζευει καθε μερα.Ασε που αγοραζουν παιχνιδια και τα εχουν στη ζελατινα για μηνες η και για παντα ετσι για να λενε οτι το εχουν. Βληματα εντελως.

    0
  • ner0
    ner0 17/09/2012

    Πάντα σκεφτόμουν χιλια δυο πριν κάνω μια αγορά, και αν επρόκειται και για σημαντική αγορά τότε θα το χιλιοσκεφτόμουν. Ε τώρα είναι ακόμα χειρότερη η φάση.
    Οπότε δεν μπορώ να μπω στη θέση του συντακτη καν. Ή τουλάχιστον δεν μπορώ να νιώσω όσα περιγράφει περι τυφλής "υπερκατανάλωσης"

    0
  • alex4444
    alex4444 17/09/2012

    Καλα ναι μην υποθετετε κι ολας οτι ολοι ειχαμε προ κρισεως την οικονομικη ανεση που περιγραφει ο συντακτης. Ουτε καν κοντα. Για πολλους η ερευνα αγορας ηταν και ειναι ιεροτελεστια και ειδικα στην μετα dsl εποχη...

    0
  • vonzuchter
    vonzuchter 17/09/2012

    Η ουσια ειναι οτι αγοραζουμε απο το ιντερνετ και χανουμε την ηδονη του να παμε στο μαγαζακι να χαζεψουμε κτλπ. Παλια πηγαινα μια φορα καθε 1 με 1μιση μηνα στη ν αγορα κεντρο ή νεα ιωνια ή αργοτερα μωλ και αμολαγα το γυναικακι στα μαγαζια να παρει ρουχα και βλακειες και εγω πηγαινα παιχνιδοτσαρκα στα μαγαζια 1 μπορει και 2 ωρες. χαζευα αγοραζα τα παιχνιδακια μου ηταν το χομπι μου. Ειδικα οταν ηταν εποχη που εβγαιναν κονσολες κτλπ. ου η καλυτερη μου. ξενυχτια ερευνα αγορας αρθρα reviews ,περιοδικο παραμασχαλα ,ξανα τσαρκα και η ηδονη μετα σπιτι να βγαζεις τις ζελατινες να ξεπακεταρεις να μυρισεις τη φρεσκαδουρα της κονσολας να τη χαιδεψεις ολα τα καλα. Τωρα μιζερια. Το τεφτερι για να δεις τι θα κοψεις μπας και καταφερεις να παρεις το rome 2.... @alex444 σιγουρα δεν ειχαν ολοι τη μεγαλη ανεση αλλα ειχαμε φτασει σε ενα επιπεδο ειδικα late 90'ς με early 00's που ο οποιοσδηποτε μπορουσε να αποκτησει το οτιδηποτε. ακομα και πιτσιρικας αν ησουν επιανες καμια δουλιτσα της πλακας μαζευες το χαρτζιλικακι σου και αγοραζες οτι ηθελες. Τι να λεμε τωρα. Περασαμε εποχες μεγαλης αφθονιας. Φτωχοι πραγματικα απολυτα φτωχοι ανθρωποι ελληνες ηταν ελαχιστοι (για να μη πω κανεις και με πουν υπερβολικο) οπως και ανεργοι με την εννοια του να μη μπορεις να βρεις με τιποτα δουλεια , δεν υπηρχαν. Οτι ωρα ηθελες εβρισκες εργασια ενα μεροκαματο. οποτε γουσταρε ο οποιοσδηποτε πηγαινε σε μια μαντρα να νοικιασει ενα ταξι. Μονο οι τεμπεληδες πειναγαν. Δουλειες καλες δεν υπηρχαν πολλες βεβαια ουτε μπορουσες να εργαστεις απαραιτητα σε αυτο που σπουδασες αλλα ουσιαστικη ανεργια με την εννοια τη σημερινη δεν υπηρχε. Αν το επιθυμουσες εβρισκες και δευτερη ακομα και τριτη εργασια. Τωρα πανε αυτα. Πιο πολυ απο ολα ομως με εχει φθειρει η μιζερια. Οχι τοσο το οτι δε μπορω να αγορασω τα πραγματα που επιθυμω. Ενταξει αντι για 15 παιχνιδια το χρονο τωρα κανω ερευνα αγορας και αγοραζω 3 και καλα και τη βγαζω ολη τη χρονια. Το οτι ομως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να τα αποκτησω μου δημιουργει καταθλιψη. Ειναι κατι που ακομα δεν εχω συνηθισει. Ειδικα για εμας του μεγαλυτερους που αλλιως μαθαμε νομιζω θα περασει αρκετος καιρος να προσαρμοστουμε στη νεα πραγματικοτητα. Ειναι και ψυχολογικο το θεμα

    0
  • Shepard
    Shepard 18/09/2012

    @majorfox... δεν διαφωνω! Υπάρχουν αναμεσα μας! :Ρ

    0
  • Nek Food
    Nek Food 18/09/2012

    Ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σου και το άνοιγμα της ψυχής σου φίλε jimp. Το τελείωμα είναι και το ζουμί επικεντρώνεται στα:
    "σύνεση και αυτοσυγκράτηση"
    και
    "Δεν αρκεί μόνο να αγοράζεις φτηνά, αλλά και να αγοράζεις έξυπνα"

    Προσωπικά, αν και ποτέ δεν ήμουν ένα ανεξέλεγκτο καταναλωτικό κτήνος, έψαχνα - σύγκρινα - έκανα υπομονή στο θέμα των παιχνιδιών που είναι και το χόμπι - πάθος μου. Προφανώς έκανα τις "παρασπονδίες" μου σαν άνθρωπος και εγώ, σαφώς και είχα μία παραπάνω άνεση στο αν έβγαινε κάποιο παιχνίδι που το ήθελα πολύ να το πάρω και day1 (αχ Killzone2/3, Uncharted2, Gears of War 2, etrc.) αλλά τα περισσότερα ακόμη και από αυτά τα έπαιρνα σε χαμηλότερες των κανονικών τιμές από γνωστά μαγαζιά που δεν σε βλέπουν σαν ένα κομμάτι κρέας προς σφαγή. Πλέον ακόμη και το λατρεμένο Uncharted3 περίμενα Χριστουγεννιάτικη προσφορά στα 30€ για να το πάρω και ναι ήταν το τελευταίο καινούργιο παιχνίδι που πήρα. Μέσα στο 2012 έχω πάρει ελάχιστα παιχνίδια από μεταχείρες σε πολύ χαμηλές γενικά τιμές ή μέσω των ανταλλαγών που πάντα ομολογώ έκανα απλά τώρα πολύ περισσότερο.

    Πάντως ελπίζω ότι θα επιζήσουμε από αυτό το ολοκαύτωμα που λες, όχι για να αρχίσουμε πάλι να ξοδεύουμε αλόγιστα, αλλά για να δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στον εαυτό μας και την οικογένεια μας, με περισσότερη σύνεση αυτή την φορά.

    0
  • mtifosi
    mtifosi 18/09/2012

    Ωραιο και σκεεπτομενο αρθρο.Πραγματι ειδικα τωρα με την κριση πρεπει να ειμαστε αρκετα πιο προσεκτικοι στις αγορες μας απο οτι πριν.Καλο ειναι να μην αγορασουμε καποιο παιχνιδι day1 εκτος και αν μας ενδιαφερει παρα πολυ γιατι κακα τα ψεματα το gaming ειναι ενα ακριβο χομπι χωρις να καταφευγουμε στην πειρατια που προσωπικα δεν ευχαριστιεμαι καποιο παιχνιδι με αυτο το τροπο,προτιμω να το αγοραζω πιο φθηνα.
    Αλλα και σε αλλα πραγματα οπως τα κινητα δεν χρειαζεται να το αλλαζουμε καθε τρεις και λιγο ή να εχουμε το τελευταιο μοντελο.Αν κανουμε μια σωστη ερευνα αγορας μπορουμε να παρουμε οτι μας ενδιαφερει χωρις να ξοδεψουμε μια μικρη περιουσια.

    0
  • karambeu7
    karambeu7 18/09/2012

    Εκτός από όλα αυτά που αναφέρετε, είναι πολύ απίστευτη η υπερτιμολόγηση που γίνεται στην Ελλάδα.
    Εγώ το PS3 μου το πήρα στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του, μόνο και μόνο επειδή είχε πάει φίλος μου ταξίδι στην Ιαπωνία και μου το είχε πάρει με 300 ευρώ όταν εδώ είχε 500 με 600 ευρώ. Πείτε μου σε ποια τιμή πωλείται τώρα το PS3, 7 χρόνια μετά. Τώρα έχει πέσει η τιμή στα 250-300 ευρώ στο Ελλαδιστάν.
    Και μην μου πείτε ότι είναι διαφορετική η έκδοση που το είχα πάρει τότε από αυτήν που πουλάνε με αυτά τα λεφτά σήμερα...

    0
  • ner0
    ner0 18/09/2012

    Eίναι διαφορετική.

    0
  • Altair
    Altair 18/09/2012

    Majorfox σου έκανα thumbs up παρόλο που κάνω αυτό ακριβώς το πράγμα. :P

    0
  • ckastam
    ckastam 18/09/2012

    Συμφωνω και επαξανω - μήπως είχαμε γίνει στο παρελθον καταναλωτικά τέρατα επιπλαστων αναγκών ?
    Ενταξει θα μου πεις 30αρησες και δεν είχες μυαλα όταν ήσουν 15 που καρφωνοσουνα μπροστά απο το mortal combat... αλλα παιδία ποτε δεν είχα λεφτά για πέταμα και τις αγορες μου πάντα τις έκανα για συνεση απλα επειδη ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ - τωρά αν καποιοι αρχισαν να ξεβολεύονται -ΕΕΕΕ ΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΠΩΣ ΖΟΥΣΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ - όταν ο ξαδερφος μας παρουσίαζε με καμαρι το PS του κα λίγο καιρό αργότερα το PS2 - απλά επειδή είχε μεγαλύτερο ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ !

    0
  • teras
    teras 20/09/2012

    Πολύ ωραίο άρθρο και σίγουρα εκφράζει τους περισσότερους.

    Πρέπει όμως να δεχτούμε ότι όταν είσαι παθιασμένος με κάτι δεν ενεργείς πάντα με τη λογική.
    Το gaming είναι το κυρίως χόμπυ μου εδώ και 20 χρόνια. Αν και πάντα έψαχνα πριν αγοράσω κάτι, υπάρχουν παιχνίδια που ακόμα και σήμερα θα τα πάρω day one (F1 2012 καλή ώρα σήμερα).

    Αλλά το ψάξιμο επιβάλλεται, ιδιαίτερα τώρα με τα νέα οικονομικά δεδομένα.
    Εγώ το σκέφτομαι ώς εξής. Όσο έχω ακόμα δουλειά και κάποιο εισόδημα, όσο με παίρνει, θα ξοδέψω ένα λογικό ποσό για παιχνίδια. Αλλά πλέον αγοράζω μόνο τα απολύτως must που γουστάρω και όχι τα δευτερεύοντα που είναι αντικειμενικά καλά παιχνίδια (π.χ Borderlands 2) και θα ήθελα επίσης.

    Ειδικά τώρα ο σκρουτζ είναι ο καλύτερός σας φίλος. Πάντα πρέπει να το ψάχνετε γιατί ο Έλληνας έχει την αισχροκέρδεια και την εκμετάλλευση στο DNA του. Λυπάμαι που το λέω αλλά δυστυχώς τόσα χρόνια το μόνο που βλέπω είναι τον έναν να βγάζει το μάτι του άλλου. Το λαμόγιο να κάνει τη "μαγκιά" να κλέβει και το κορόιδο να πληρώνει τα σπασμένα. Τα αφεντικά να κόβουν και να κόβουν για να αυξήσουν τα κέρδη τους και ο εργαζόμενος να πρέπει να επιβιώσει με το 1/5 του μηνιαίου τους εισοδήματος. Μια ζωή τα ίδια και έχω σιχαθεί.

    Εγώ σήμερα θα πάρω το παιχνίδι μου με 45€ αντί των 60€ που το δίνουν οι μεγάλες αλυσίδες οι οποίες θεωρητικά έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. 15 ολόκληρα € διαφορά για ένα παιχνίδι. Θέλουν να πληρώσεις κυριολεκτικά το ποσό τριών παιχνιδιών για να πάρεις δύο.

    0
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή και να έχετε κάνει login

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr

Δεν έχετε λογαριασμό? Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ

close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity