Οπτικά και αισθητικά είναι πανέμορφο με εξαίρεση τα χρώματα που έχουν επιλεγεί (άψυχο γκρι για την εκκίνηση, τυπικό μαύρο σαν κεντρικό χρώμα και ψυχρές αποχρώσεις του μπλε και του κόκκινου που δεν ευχαριστούν το μάτι). Δε μου αρέσει καθόλου η μηχανή αναζήτησης με την επιλογή των γραμμάτων, πιστεύω πως ο παλιός τρόπος αναζήτησης ήταν πιο άμεσος και φυσικά πιο εξυπηρετικός. Το γενικότερο interface του θυμίζει λίγο το XBL Marketplace σε συνδυασμό με το Steam αλλά η προσθήκη των θεμάτων ανάλογα με κάθε game που διαφημίζεται το κάνει αισθητικώς ανώτερο του ανταγωνισμού. Δεν αρκεί όμως να ξεχωρίζεις λόγω του φαίνεσθαι… Το είναι του λοιπόν, θεωρώ πως έχει αρκετά προβλήματα κυρίως λόγου χρόνου και έντονης καθυστέρησης να βρεις αυτό που θέλεις (κάτι που ίσως στοιχίσει στις ψηφιακές πωλήσεις των τίτλων) και, για την ώρα, νομίζω ότι μου λείπει το παλιό καλό PS Store…
Ένα καλό videάκι που δείχνει συγκριτικά τη διαφορά στους χρόνους φόρτωσης του PS Store και εύρεσης τίτλων (κατά το πρώιμο στάδιο) είναι αυτό εδώ:
Εσείς τι γνώμη έχετε; Σας άρεσε;



Το παραπανω βιντεο τα λεει και τα δειχνει ολα, πολυ ποιο αργο το νεο store και με περισσοτερα βηματα για να κατεβασεις κατι. Απο την αλλη ομως εμφανισιακά μου αρεσει ποιο πολυ!
Δεν μου αρέσει καθόλου, μια χαρά ήταν πριν πως το κάνανε έτσι;
Ε, εντάξει ωραίο είναι αλλά το μόνο που με προβληματίζει είναι ο νέος τρόπος αναζήτησης. Αυτό με το περισσότερο χρόνο δεν το είχα καταλλάβει όταν το χρησιμοποιούσα.
Κι εμένα δεν μ'αρέσει.Είναι αργό και χρονοβόρο.Το παλιό μπορεί να μην είχε την αίγλη του XBL Marketplace αλλά τουλάχιστον ήταν γρήγορο και δεν έκανε 150 ώρες.
Χρόνος απόκρισης κα λίγο ηι μηχανή αναζήτησης έχουν θεματάκι.
Οπτικά άψογο. Δεν το λες και ΜΗ λειτουργικό :)
Οταν φτιάξει το θέμα της ταχύτητας, άλλωστε είναι v1.0, θα είναι όλα κομπλέ!
Ισως αν έβαζε και 2-3 shortcuts στα πιο πολυδουλευμένα features ώστε να χρειάζονται λιγότερα clicks!
Κατα τα άλλα το βρίσκω καλύτερο από το παλιότερο! (άλλωστε μοιάζει με του Xbox και έτσι δεν χρειάζεται να μαθαίνουμε από την αρχή πράματα!)
an eisai asximos ,oti kai na foreseis pali asximos tha eisai
Το download management που είναι;
Εντελώς δύσχρηστο ρε γμτ.
Φίλε altair το download management υπάρχει πλέον σε 2 σημεία. Εκεί που προϋπήρχε και πριν το Update, και μπορείς πλέον να το τσεκάρεις και από το ps store από ειδική επιλογή που είναι μπανίζει από χιλιόμετρα :)
@Goudi13 Πετυχημένο.
Απο το προηγουμενο ειναι λιγο πιο "εφετζιδικο"(αν και λιγο αργο μερικες φορες).Αλλα πραγματικα ειχα βαρεθει αυτο το μπλε χρωμα να το βλεπω.Ασχετο με το θεμα,αλλα ας συνεχιζει να βαζει καλα "τσαμπε" games το Plus και ας ειναι οπως ειναι!
Οι SSD έχουν πέσει πάρα πολύ, αυτή τη στιγμή παίρνεις 128GB Kingston τελευταίας γενιάς με 75 ευρώ, δεν τα λες και λίγα αλλά όποιος δεν έχει υπομονή για τεράστια loading και install times καλό είναι να σκεφτεί σοβαρά μια τέτοια επένδυση! ;)
Βλήμα εντελώς είμαι,δεν το είχα δει προχτές.τι στο καλό;Ευχαριστώ Nero. :)
Το καινούργιο store είναι εντυπωσιακό και φυσικά πιο βελτιωμένο εμφανισιακά απο το προηγούμενο. Με βελτιώσεις στον χρόνο απόκρισης αλλά και στην δομή για μείωση των κλικς θα αποτελεί σίγουρα μία αξιόλογη αναβάθμιση του store.
Με μια λεξη :
ΑΡΓΟ .
ownestly? χαλια πολυ ποιο αργο