Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σάρωσε το Big Bang Theory

Το Big Bang Theory κατάφερε να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ τηλεθέασης με το επεισόδιο που προβλήθηκε την περασμένη Πέμπτη. Συγκεκριμένα, μετά από διακοπή τριών εβδομάδων, η σειρά επανήλθε προσελκύοντας 19 εκατομμύρια τηλεθεατές, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ της που ήταν 17.63 εκατομμύρια (τηλεθεατές) και σημειώθηκε στις 15 Νοεμβρίου του 2012.



Η τελευταία τηλεοπτική σεζόν της σειράς πετυχαίνει εξαιρετικούς αριθμούς και φαίνεται πως το CBS έχει χτυπήσει για άλλη μια φορά «φλέβα χρυσού». Το Big Bang Theory ξεκίνησε να προβάλλεται στις 24 Σεπτεμβρίου του 2007 και αποτελεί μια δημιουργία των Bill Prady και Chuck Lorre.
 


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
24 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Drosanto
    • Τελευταια?Δηλαδη αυτος ο κυκλος ειναι ο τελευταιος???

      Οχιιιιιιι ρε γαμοτο μου δεν θελω να τελειωσει ποτεεεεεεεεεε.....

    • mitsakoc
    • @Drosanto Απλα ενοουν οτι η τελευταια μεχρι τωρα(πιστευω) .Νομιζω εχουν συμβολαιο για τουλαχιστον μερικα χρονια ακομα.

    • PetrifieD-
    • Φοβερή σειρά. Εγώ από το "τελευταία" καταλαβαίνω ότι αναφαίρεται στην πιο πρόσφατη. Σίγουρα θα απολαύσουμε τον Sheldon για μερικές σαιζόν ακόμη.

    • Triptykon
    • Παιδιά, με το "τελευταία" εννοεί την τρέχουσα, συμβόλαιο για την έβδομη season υπάρχει ήδη. Εννοείται φυσικά ότι θα υπάρξει συμβόλαιο και για όγδοη, ένατη και λογικά και δέκατη. Δεν μπορεί το Two and a Half Men να οδεύει προς ενδέκατη και σειρές σαν το BBT να μην κυνηγούν ανανεώσεις.

    • Drosanto
    • Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση παιδια...

      Πραγματικα η σειρα ειναι τοσο ωραια που τοσο καιρο δεν βλεπω την τελευταια σεζον αλλα εχω κατσει και την ξαναβλεπω απο την αρχη και ριχνω το ιδιο ακριβως γελια με την πρωτη φορα!:D:D

    • Devil_7
    • Πολύ καλή και διασκεδαστική σειρά αλλά δεν περίμενα να κάνει τέτοια ρεκορ. Αξίζει πάντως για όποιον δεν την έχει δει.

    • jomar
    • Από τα λίγα που έχω δει, μέσω Star, δεν τρελλάθηκα.
      Θα συμφωνήσω όμως με τον Scott_Pilgrim, κάποια στιγμή θα την αρχίσω.

    • Hliasevo8
    • η σειρά είναι τρομερή,την παρακολουθώ απο την αρχή,έκανε μια κοιλιά αλλά συνεχίζει πολύ ποιοτητα

    • foluke
    • Το καλό με την συγκεκριμένη σειρά είναι ότι δεν έχει κουράσει παρόλου που παίζεται χρόνια .Οι
      ρόλοι καρικατούρες είναι ένας και ένας.

    • SirLvr
    • Ε, όχι και βαρετή ρε παιδιά. Να μην σας αρέσει, οκ. Είναι θλεμα γούστου.. Όχι και βαρετή όμως!!

    • Serpens
    • Εξαιρετικη σειρα, ειμαι φανατικος οπαδος του λατρεμενου Sheldon. Παντως η αληθεια ειναι οτι ο εκτος κυκλος ειναι ψιλοαπαραδεκτος. Εχουν ξεμεινει απο ιδεες οι σεναριογραφοι και η σειρα εχει μεταφερει το επικεντρο απο την παρεα των nerd σε ασημαντα γκομενιλικια.

    • Raphael
    • Chuck Lorre? Που τον έχω δει αυτόν...? Two and a Half men? Η σειρά πάντως βασίζεται στον Sheldon όσο και το How i met your mother στον Barney.... ;-)

*