
Διαλέξτε από τώρα κάτι ανάμεσα σε Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Killer Instinct και Conker…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Microsoft δήλωσε πως στο πλαίσιο της Ε3 θα επαναφέρει στο σήμερα ένα ιστορικό franchise της Rare.
αλλη μια εταιρεια που εγινε γνωστη δουλευοντας με τη νιντεντο και χωρισαν οι δρομοι τους...
Και τα 3 Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Killer Instinct!!!Πως τόσα χρόνια δεν έβγαλε κανένα στο 360....?
για να δουμε την επιστροφη τους!
Για να δούμε.Παρόλο που τα Banjo-Kazooie είναι εκπληκτικοί τίτλοι και ο καθένας τους είχε να προσφέρει και κάτι στη βιομηχανία προσωπικά θα μ' ενδιέφερε ένα killer Instinct άλλα έχουν περάσει χρόνια από το τελευταίο και το βλέπω λίγο χλωμό.
Εγω πονταρω στο killer instict γιατι Δεν εχει παρουσιασει κατι στο ειδος η ms
οντως για να δουμε...
ευκολα banjo kazooie, ειδικα μετα το περσινο screenshot. Κριμα που αυτη τη γενια η rare εμεινε ανεκμεταλλευτη... Mακαρι να κανει δυναμικη επιστροφη! Παντως το οτι η ms δουλευει σε 15 αποκλειστικοτητες ειναι σουπερ νεο αλλα κ αυτο που της ελειπε.
Αντε ρε Rare... δειξε κατι καλο! Εχεις ρε ΜΣ μια τετοια εταιρια και την εχεις και ασχολειται με μπλουζακια και αβαταρια στο Live. Ασε τους να οργωσουν επιτελους!
@johndata. βγηκαν Banjo-Kazooie στο 360. ψαξε στο xboxlive. και ενα βγηκε και σε δισκακι
vonzuchter σωστός!!!Το 2008 τώρα το είδα...Το είχα παίξει κι όλας.... :p
Και οι τέσσερις τίτλοι είναι πολύ ενδιαφέροντες, ας ελπίσουμε ότι δεν εννοούν το viva piniata...
Kameo 2?
Killer Instict θελω να πιστευω, θα κανει παταγο εαν κυκλοφορησει! Ειναι αμετρητοι οι νοσταλγοι του!
Πόσα likes στον Gohan???????
Killer instict και τα μυαλά στα κάγκελα!
οχι το Killer instict στο xbox!!!!!! πανω που το ειχα αφορησει γ#$#$%!! και ο banzo πιστευω οτι θα ναι ωραιο game..... (καταραμενη ms.......) και αυτη η νιντετνο ελεος ειναι!δεν κουνιεται εκει περα να παρει κανα τετοιο τιτλο! @%&*