Στην τελευταία συνέντευξη που έδωσε ο Adam Badowski από την CD Projekt RED μίλησε για το ενδεχόμενο να υπάρχει multiplayer στο The Witcher 3. Ο Badowski δεν έδωσε κάποια παραπάνω πληροφορία, καθώς όπως είπε είναι πολύ δύσκολο ακόμα να το εξηγήσει και θα πρέπει να περιμένουμε παραπάνω λεπτομέρειες στο μέλλον. Το The Witcher 3 έχει πολύ καιρό ακόμα μέχρι να φτάσει στην τελική του μορφή, οπότε είναι πολύ λογικό να παραμένουν κρυφά στοιχεία του παιχνιδιού για κάποιο καιρό ακόμα.

Περισσότερα στην Ε3 λοιπόν...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Όχι και σε αυτό multiplayer ρε γαμώτο...
Ένα Co-op του ταιριάζει.
Όχι, όχι και πάλι όχι.
Δεν θέλουμε multi σε επικά RPGs.