Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το πρώτο in-game video του Dead Island

H Deep Silver έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο in-game teaser για το Dead Island. Το clip περιλαμβάνει ένα σετ από postcards της οικογένειας που κάνει διακοπές στο τροπικό νησί Banoi, όπου και η κατάσταση ξεφεύγει. Όπως είναι φυσιολογικό (και με την Ε3 να πλησιάζει) θα μαθαίνουμε ολοένα και περισσότερες πληροφορίες. Απολαύστε το video στον παρακάτω player:





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Techland

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dead Island
    • 18+ pegi 18+
      • 6.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (48)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.deadislandgame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sackboy
    • Τι μας περιμενει?

      Επος!!!

      Σοβαρα ομως,αμα εχει αυτο το δραμα που εχουν δειξει στα καταπληκτικα τους trailer θα μιλαμε για παιχνιδαρα.Αμα βγει σαν ενα καινουργιο L4D θα ξενερωσω...

    • nfs_maniac
    • Δε λέω φαίνεται για αξιόλογος τίτλος (όσο μπορεί κανείς να κρίνει απο κάποια βιντεάκια), αλλα εμένα προσωπικά το θέμα "ξεκοιλιάστε τα σάπια zombies", με έχει κουράσει...

    • Shepard
    • Eαν και δεν δειχνει πολλα πραματα, η ολη ατμοσφαιρα μου αρεσει πολυ! Ανεμενουμε Ε3 για περισσοτερες πληροφοριες.

    • Lacruise
    • Τι να πω ρε παίδες, ηλιόλουστες παραλίες, μπικίνι, πισίνες, σέρφ, μπανανιές και σεζλόνγκ δεν μου "κολάνε" με ζόμπι....ίσως το παιχνίδι να είναι φανταστικό, τα βίντεο που έχουν δώσει είναι πολύ όμορφα αισθητικά.....αλλά είμαι πολύ επιφυλακτικός, να είμαστε καλά να το δούμε.


      Υ.Γ. Ποιος και μοιράζει -1 έτσι άσκοπα???

    • Connie GR
    • Προσωπικά μου αρέσει το όλο θέμα με τα Zombies. Το ξέρω πως είναι πλέον τετριμμένο, και έχει υπάρξει το θέμα αρκετών παιχνιδιών/ταινιών κλπ., αλλά εμένα μου αρέσει! Ελπίζω να είναι προσεγμένο και να δίνει κάτι καινούριο/διαφορετικό, γιατί μου αρέσει η ιδέα/concept του παιχνιδιού...

    • romanos.romaidis
    • Πολύ καλά τα teasers που έχουν βγει μέχρι τώρα,ελπίζω να είναι καλό και το ίδιο το παιχνίδι,πραγματικά εμφανίστηκε απο το πουθενά,μακάρι να είναι έπος.

*