Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το πρώτο promo των Thundercats

To Cartoon Network έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο promotional video από την επερχόμενη σειρά Thundercats της Warner Bros. Animation. Όπως έχουμε αναφέρει ξανά σε σχετικό άρθρο στο Enternity, σκοπός της νέας παραγωγής είναι να βασιστεί στην εξαιρετική ιστορία των δημοφιλών ηρώων Lion-O, Mumm-Ra, Panthro, Cheetara και να τη φέρει στα μέτρα της σύγχρονης εποχής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer στον player που ακολουθεί:




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Phoenix13848
    • Πως και πως το περίμενα!Τελικά μόνο η Ελληνική έκδοση το καταστρέφει..με λίγο epic μουσική σου φτιάχνει ένα απίστευτο θέαμα!

    • Spahar
    • Θα του δώσω σίγουρα μια ευκαιρία, αλλά σχεδιαστικά δε φτάνει την αυθεντική έκδοση ούτε με σφαίρες.

    • KoulisHHH
    • Συμφωνώ με τον φίλο Spahar ότι δε πιάνει μία μπροστά στο original όμως υπάρχει το μεγάλο ΑΛΛΑ!,υποτίθεται ότι με ένα remake που ναι μεν θα ξυπνήσει μνήμες στους παλιούς απο την άλλη δε θα προσπαθήσει να προσελκύσει το νεανικό κοινό.Και γι'αυτό φυσικά δε βλέπουμε τα παλιά ωραία γραφικά αλλα τα καινούργια HD(LOL) με μια υπερβολική δόση anime(που για εμένα είναι foul!) .....εγω σίγουρα θα τη δώ!
      ΥΓ:Όταν και με το καλό έρθει και στην Ελλάδα...ποιός θέλει τις παλιές καλές φωνές(Ακίνδυνος Γκίκας,Ντίνος Σούτης) ????Ohhhh Yeahhh!

    • ViLb
    • συμφωνώ απόλυτα Spahar. Μοιάζει σαν να είναι spin off με εφηβικό cast.
      που είναι η αγριάδα που είχαμε συνηθίσει? ο Liono μοιάζει με παιδάκι!

    • Jim P
    • Εξαιρετικό δείχνει, φοβόμουν στη αρχή αλλα το trailer είναι καθυσηχαστικό. Να πω και κάτι στους φίλους εδώ.

      Παιδιά μη γελιόμαστε, ότι και να βγαζανε εαν δεν ήταν ενα HD remake του πρώτου κανεις δεν θα ήταν ευχαριστημενος, η σειρά ειναι νεα, homage, remake, redux οπως θελετε πειτε τη, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να σας (μας) κανει το ιδιο Impact με την προτωτυπη σειρα.

      Εώ θα την παρακολουθήσω διότι έχει αναλοίωτο το cast Που αγάπησα με φρέσκιες και συγχρονες τεχνικες animation. θα δω κατι σαν sequel και δε με χαλαει καθολου.

    • lovesfool
    • Νιώθω ότι σχεδιαστικά ίσως παραείναι κοντά στο πρωτότυπο. Θα περίμενα κάτι λίγο πιο "καινούργιο", κάτι που να τολμά να ξεφύγει και να ανανεώσει πολύ περισσότερο την εικόνα της σειράς. Έχουν περάσει και πόσα χρόνια...

      Παρόλα αυτά, η τεχνολογία έχει προχωρήσει και φαίνεται πολύ έντονα σε κάποια από τα animation, ειδικά στις μάχες.

*