Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 12/12/11
Δέκα χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση, οι Άνδρες με τα Μαύρα επιστρέφουν για τα καλά στον κινηματογράφο με την τρίτη τους περιπέτεια.



Ε βλακεια να μην εχει πρωταγωνιστη τον Tommy Lee Jones .
Μα... παίζει ο Tommy Lee! Απλά προφανώς στη νεότερη "έκδοση" του τον κάνει άλλος ηθοποιός! Δεν πολυκατάλαβαίνεις απο το trailer εαν παραμένει στο τόσο μακρινό παρελθόν ή εαν ξαναγυρνάει σε μετέπειτα εποχή!
Για να δούμε! Μια ταινία Men in Black χρειαζόταν πάντως :-)
Μια ερώτηση βρε παιδιά.. Γιατί να περιμένω μέχρι τότε;; :/
μασ ελειψε:)
Στον ρόλο του νεαρού Agent K πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Josh Brolin, ενώ ο Tommy Lee Jones εμφανίζεται κανονικά, δανείζει όμως την φωνή του και στον "νεώτερο" εαυτό του.
FonikhSoupia, εάν προσέξεις στο trailer, το μηχάνημα που κρατάει ο Will Smith στο χέρι του γράφει "1969". Το πιο πιθανό είναι να επιστρέφει πίσω στον χρόνο στο συγκεκριμένο έτοις
μετά το MIB2 (η πρώτη ταινία που με έκανε να φύγω απο το σινεμά στα μέσα της ταινίας) περιμένω κάτι καλό...Κάτι πολύ καλό...
Επιτέλους Men in Black is back!!