Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το πρώτο trailer του Men In Black 3

Δέκα χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση, οι Άνδρες με τα Μαύρα επιστρέφουν για τα καλά στον κινηματογράφο με την τρίτη τους περιπέτεια. Το Men In Black 3 θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις αίθουσες τον Μάιο του 2012 με τους Will Smith και Tommy Lee Jones να παραμένουν στις δύο πρωταγωνιστικές θέσεις. Οι πράκτορες Jay και Key μπαίνουν ξανά στη δράση, όταν ο κόσμος απειλείται από ένα διαβολικό εξωγήινο. Έτσι, ο Jay ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, όπου και ενώνει τις δυνάμεις του με τον νεότερης ηλικίας Kay.




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • FonikhSoupia
    • Μα... παίζει ο Tommy Lee! Απλά προφανώς στη νεότερη "έκδοση" του τον κάνει άλλος ηθοποιός! Δεν πολυκατάλαβαίνεις απο το trailer εαν παραμένει στο τόσο μακρινό παρελθόν ή εαν ξαναγυρνάει σε μετέπειτα εποχή!
      Για να δούμε! Μια ταινία Men in Black χρειαζόταν πάντως :-)

    • BoBKiD
    • Στον ρόλο του νεαρού Agent K πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Josh Brolin, ενώ ο Tommy Lee Jones εμφανίζεται κανονικά, δανείζει όμως την φωνή του και στον "νεώτερο" εαυτό του.

      FonikhSoupia, εάν προσέξεις στο trailer, το μηχάνημα που κρατάει ο Will Smith στο χέρι του γράφει "1969". Το πιο πιθανό είναι να επιστρέφει πίσω στον χρόνο στο συγκεκριμένο έτοις

    • silver_knight
    • μετά το MIB2 (η πρώτη ταινία που με έκανε να φύγω απο το σινεμά στα μέσα της ταινίας) περιμένω κάτι καλό...Κάτι πολύ καλό...

*