Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Miiverse σε PC και smartphones

Το social κομμάτι του Wii U, το Miiverse, θα κάνει την εμφάνισή του και σε PCs και smartphones μέχρι τα τέλη Μαϊου, όπως τουλάχιστον ανακοίνωσε η Nintendo. Εδώ και καιρό είναι γνωστό πως η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται σε μία web-based και app έκδοση του εν λόγω μέρους της νέας κονσόλας. Την αποκάλυψη έκανε ο παραγωγός Kiyoshi Mizuki στο πλαίσιο του Game Developers Conference.



Αναμένεται να ακολουθήσει και μία έκδοση του Nintendo 3DS.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ShrinkShady
    • Αχαχα...δεν έχετε το θεό σας..Το Miiverse είναι πάρα πολύ βασικό κομμάτι της προσπάθειας της Νιντέντο..
      Τώρα για παιχνίδια, πάρτε Monster Hunter και Lego City..δεν σας κάνουν?

    • Chased
    • Εντάξει, έχει μια βάση αυτό που λέει ο torico, μη λέμε τα αντίθετα!
      Θα σας πείραζε δηλαδή να μείνει το Miiverse ως έχει για ένα χρόνο ακόμα και η Ν να κυνηγήσει τα παιχνίδια που χάνει από τους άλλους?

      Από την άλλη, όμως, ο torico μάλλον δεν έχει γνωρίσει τι εστί Miiverse και γι' αυτό τα λέει αυτά! Αν δεν το ζήσεις, δεν το καταλαβαίνεις, όσο και να σου λέει ο άλλος τα καλύτερα..

    • Chased
    • @ T_K_L_L_LUIGI

      Το έχω ακούσει και από άλλους αυτό...Το πρόβλημα μάλλον είναι στο timeout του modem/router σας, γιατί εγώ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, ούτε με DLC, ούτε με demos, ούτε με full games...

*