Το Tron: Legacy είναι η ταινία που έχει κατέβει «παράνομα» στους περισσότερους υπολογιστές χρηστών όλου του κόσμου, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της ιστοσελίδας Torrentfreak. Η κυκλοφορία του σε DVD και Blu-ray έρχεται στις μεγάλες αγορές στις 5 Απριλίου, ωστόσο ήδη έχει φτάσει στα χέρια των… κινηματογραφόφιλων και σίγουρα οι πωλήσεις δε θα είναι οι αναμενόμενες. Από εκεί και πέρα, στη λίστα με τις πρώτες σε downloads ταινίες ξεχωρίζουν ακόμη τα: The Fighter, Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader και Drive Angry.

Αναλυτικά η δεκάδα έχει ως εξής:
1. TRON: Legacy
2. The Next Three Days
3. The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
4. The Fighter
5. Season of the Witch
6. Drive Angry
7. The King's Speech
8. 127 Hours
9. How Do You Know
10. The Mechanic
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Δεν την έχω δει ακόμα την ταινία...ξέρω μόνο για το παιχνίδι το οποίο πάτωσε.
Έχω ακούσει για μετριότητα αλλά και για κάτι πολύ καλό. Θα το νοικιάσω σε blu ray να το δω..
Ούτε εγώ την έχω δει (ακόμα), αλλά θα γίνει συντόμως.
Ούτε εγώ την έχω δει ακόμα!!΄Όλο κάτι γινόταν και τελικά βλέπαμε κάτι άλλο!! Οπότε θα την νοικιάσω!
το 1ο Tron, αν και δεν βλέπεται καθόλου εύκολα σήμερα (από οπτικής άποψης), ήταν πρωτοποριακό, με εξωφρενικές ιδέες στο σενάριο για την εποχή του.
Το Evolution, μπορεί να έχει φοβερά εφέ αλλά το σενάριο είναι μια χαμένη ευκαιρία σε κάθε του γωνία.
Εγώ δεν είχα δει την πρώτη και τώρα που είδα το Legacy μου άρεσε, μια χαρά ταινιούλα ήταν. Μπορεί να φταίει που δεν χόρταινα να βλέπω Olivia Wilde στην οθόνη.....
Είδα το πρώτο TRON, το είχα δει δυο φορες πιτσιρικας και μόλις το είδα χτες ξενέρωσε η ζωή μου, απο ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ που το είχα έπεσε εκει κάτω... κρίμα, ίσως δεν έπρεπε να το ξαναδώ να κρατήσω αυτή την ανάμνηση...
Κατέβασα το 2, για να δούμε το σαββατοκύριακο τι θα δούμε :P
Aυτά είναι για κάθε χρονιά ή για τους τελευταίους μήνες;
den tin exw dei tin tainia eukeria na dw ti leei