Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Tron: Legacy στην κορυφή…

Το Tron: Legacy είναι η ταινία που έχει κατέβει «παράνομα» στους  περισσότερους υπολογιστές χρηστών όλου του κόσμου, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της ιστοσελίδας Torrentfreak. Η κυκλοφορία του σε DVD και Blu-ray έρχεται στις μεγάλες αγορές στις 5 Απριλίου, ωστόσο ήδη έχει φτάσει στα χέρια των… κινηματογραφόφιλων και σίγουρα οι πωλήσεις δε θα είναι οι αναμενόμενες. Από εκεί και πέρα, στη λίστα με τις πρώτες σε downloads ταινίες ξεχωρίζουν ακόμη τα: The Fighter, Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader και Drive Angry.



Αναλυτικά η δεκάδα έχει ως εξής:
1. TRON: Legacy
2. The Next Three Days
3. The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
4. The Fighter
5. Season of the Witch
6. Drive Angry
7. The King's Speech
8. 127 Hours
9. How Do You Know
10. The Mechanic


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Katerinaki
    • Ούτε εγώ την έχω δει ακόμα!!΄Όλο κάτι γινόταν και τελικά βλέπαμε κάτι άλλο!! Οπότε θα την νοικιάσω!

    • ViLb
    • το 1ο Tron, αν και δεν βλέπεται καθόλου εύκολα σήμερα (από οπτικής άποψης), ήταν πρωτοποριακό, με εξωφρενικές ιδέες στο σενάριο για την εποχή του.
      Το Evolution, μπορεί να έχει φοβερά εφέ αλλά το σενάριο είναι μια χαμένη ευκαιρία σε κάθε του γωνία.

    • Ashirogi
    • Εγώ δεν είχα δει την πρώτη και τώρα που είδα το Legacy μου άρεσε, μια χαρά ταινιούλα ήταν. Μπορεί να φταίει που δεν χόρταινα να βλέπω Olivia Wilde στην οθόνη.....

    • Jim P
    • Είδα το πρώτο TRON, το είχα δει δυο φορες πιτσιρικας και μόλις το είδα χτες ξενέρωσε η ζωή μου, απο ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ που το είχα έπεσε εκει κάτω... κρίμα, ίσως δεν έπρεπε να το ξαναδώ να κρατήσω αυτή την ανάμνηση...

      Κατέβασα το 2, για να δούμε το σαββατοκύριακο τι θα δούμε :P

*