Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 02/11/11
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
To πρώτο trailer για το πέμπτο μέρος της σειράς Grand Theft Auto είναι ήδη διαθέσιμο μέσω του επίσημου site της Rockstar.




Αν τα γραφικά είναι ingame, θα αφήσει (ξανά) ιστορία... Επίσης μου αρέσει πολύ η παλέτα των χρωμάτων που χρησιμοποιεί αυτή την φορά. Πολύ πιο ζωντανά απο τα κάπως "μουντά" του 4
Είναι γεγονός! Ο κεντρικός ήρωας όμως ποιός είναι? Θα φτάσει άραγε τον Niko Bellic?
Μεγάλη βελτίωση στα γραφικά από το προηγούμενο.
Δεν έχω λογία..!!! Α ρε Rockstar πάλι έκανες το θαύμα σου...!!!
Los Angeles όντως λοιπόν...
Αν τα ingame γραφικα ειναι σαν του βιντεο τοτε θα θελει πολυ γερο μηχανιμα για να το τρεξει!! Το σεναριο θα γραψει παλι!!
και επίσημα ξεκινάει η αναμονή μέχρι να βγει :)
Η R* δν απογοητεύει ποτε!
Στο τέλος όμως δεν λέει που θα βγει!!!
Μάλιστα,ποιος μπορεί να περιμένει τώρα!
OE OE OE OEO EOEOE OEOE ROCKSTAR!Κια σύνθημα στα γήπεδα θα γίνει ρεεε!
ΑΠο ότι φάινεται υπάρχει μίγμα VC,SA,IV αυτά είναι!
Το ποσες αναμηνησεις εχω απο το SA....αχ ρε Rockstar,πετυχες το αδυναμο σημειο μου.
:')
Πανέμορφο. Teaser trailer και είναι απλά πανέμορφο.
Η Rockstar θα γράψει ιστορία για ακόμη μια φορά,πάντως όπως φαίνεται υπάρχει όντως ένα mix απο προηγούμενα GTA,τα γραφικά σίγουρα ένα step forward.Και φαίνεται ότι είναι in-game.
Απο τη στιγμή που γυρνάει σε γνώριμα λημέρια(San Andreas), φέρνει σε Vice City λίγο, και το trailer μας πορώνει τόσο, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι να έχουμε καλό ράδιο όπως στα παλιότερα. Τα υπόλοιπα, τα εμπιστεύομαι τυφλά στη μαμά R*
χαλια γραφικα, πολυ πλαστικουρα , καρτουν φωτισμος δεν με ενθουσιασε, περιμενα κατι σε LA Noir υφος.Σοβαρα πραγματα for men's
Πολυ νωρις για αναλυσεις στον τεχνικο τομεα. Κρατω γενικα το καλο κλιμα που εδωσε το παιχνιδι και περιμενω την μονη εταιρια που εμπιστευομαι στο ακεραιο
Όπως κ να έχει δεν τα λες χάλια τα γραφικά...Είναι όντως "κάπως" σε κάποια σημεία, αλλά προσωπικά μου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα που έλειπε απ'το GTA IV.