Όλο και περισσότερα στοιχεία οδηγούν στην ανάπτυξη του πέμπτου τίτλου της σειράς Grand Theft Auto. Πριν λίγες μέρες η Take-Two αγόρασε μία σειρά από domains, με τίτλους όπως CashForDeadDreams.com, SixFigureTemps.com, StopPayingTourMortgage.net και αρκετά ακόμα, τα οποία ονόματα μοιάζουν πολύ σε πιθανές ονομασίες συμμοριών για τον επερχόμενο τίτλο.

Επίσης, ο ηθοποιός Declan Mulvey συμπεριέλαβε στο βιογραφικό του πως εργάστηκε σε motion capture stunt work του Grand Theft Auto V. Αργότερα βέβαια, ο ίδιος δήλωσε πως αυτό ήταν ένα απλό λάθος, ξεχνώντας να προσθέσει το γράμμα Ι, τον τίτλο δηλαδή του 2008, ο οποίος απουσίαζε μέχρι σήμερα από το βιογραφικό του. Ένα πράγμα γνωρίζουμε σίγουρα, καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει…
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Ποτε δεν μου αρεσαν τα GTA. Οταν με το καλο βγει το V θα το αγορασω στα 20 ευρω.
Το θεμα δεν ειναι εαν, αλλά πότε...
Ενδιαφέρον θα έχει πιστεύω.
ego antitheta eimai megalos fan! thelo poly GTA V
Bully 2 anyone?
Δεν ξερω τι να κανω να χαρω η λυπηθω απο την μια θελω Bully 2 απο την αλλη θελω και ενα GTA V
αχ Scott τι είπες τώρα! μακάρι να ήταν το Bully 2 αλλά δεν το βλέπω καθόλου πιθανό.
μάλλον πάμε για άλλο ένα GTA. το ερώτημα είναι: θα ακολουθήσει τις γραμμές του 3 και των spin off, με ανύπαρκτο στόρυ αλλά τρελό χάος ή θα προσπαθήσει να σοβαρέψει σαν το 4, με μια σοβαρή ιστορία αλλά και λιγότερες επιλογές διάδρασης?
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά οι καφρίλες που κάνω με την σειρά GTA μου έχουν λείψει. Γενικά δεν θα έλεγα όχι σε ένα GTA και για να πω την αλήθεια το έχω πεθυμήσει τον τελευταίο καιρό. :P
Όχι, όχι, δεν θα αγοράσω και άλλο GTA. Όχι, όχι, όχι... #wantitnow
Bully 2 θελω. :/
Βεβαια ενα νεο GTA δεν με χαλαει,αρκει τα εχει το στοιχειο ''FUN'' το οποιο ελειπε απο το IV.Ωραια ιστορια αλλα μολις το τελιωσεις το βαριεσε γρηγορα :/
Εγώ πάλι θα προτιμούσα ένα RDR 2....
Μακάρι...
Ε ενταξει το ποιο πιθανο ειναι να κυκλοφορησει 2012-2013, το αποκλειω για φετος λογω του La Noire...α ρε Rock* με τις παιχνιδαρες σου...
wraia nea makari