babehardcore.com
baitman.com
bicyclecommuter.com
boobstop.com
californiahomesbyowner.com
carolinabrokers.com
cookinganything.com
couchparty.com
drcarlton.com
edrugs.com
famouszone.com
f*ckyew.com
getamexican.com
indepthappraising.com
justcanoe.com
loadoffmymind.com
pregnantandalone.com
majorflava.com
myrtlebeachattorney.com
outrageouslife.com
sexomy.com
stacysmail.com
thebetter.com
themaniacs.com
thetangible.com
thewhitefox.com
westernescapes.com
whattheysay.com
Αναμένουμε περισσότερα στην Ε3 (τουλάχιστον)!




Αναμενουμε σε αναμμενα καρβουνα!
Ε, λοιπόν, όταν γίνονται σωστά, τα DLC είναι μεγάλη μαγκιά. Που κολλάει αυτό με το συγκεκριμένο νέο;
Έπαιξα το GTA IV αρκετά μετά την κυκλοφορία του. Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν εκμεταλλεύτηκα τη σχετική προσφορά της Steam και κατέβασα το πλήρες παιχνίδι, μαζί με όλα τα DLC και το ξανα-έπαιξα. Με αυτό τον τρόπο με έχουν κρατήσει "ζεστό" με το franchise, παρόλο που έχουν περάσει πόσα χρόνια.
Έτσι, όταν θα βγει το GTA V, θα είμαι πολύ πιο "φρέσκος" με την σειρά, νιώθοντας ότι ήταν σαν χθες που το έπαιξα για τελευταία φορά (σκοπεύω ένα τρίτο playthrough κάποια στιγμή).
Μεγάλη μαγκιά λοιπόν τα DLC, με την προϋπόθεση ότι δεν βρίζει ο καταναλωτής και δεν κλαίει τα λεφτά του για κάθε DLC που βγαίνει, αλλά αντίθετα το κάθε DLC είναι κάτι ουσιαστικό (όπως αυτά του GTA IV).
Θα δω κανα δυο απο τα URL...αλλά όλα αυτά είναι too much
Αν αναμένουμε λέει... :)
Πω πω μακάρι να ανακοινωθεί κάτι στην Ε3. Θα τρελαθούμε απτην αγωνία
gia na doume ti tha doume !!
Πιστεύω ότι σίγουρα θα ανακοινωθεί στην Ε3. Δηλαδή, προς τα εκεί πάει το πράμα.
GTA 4 Life!! Αναμένουμε με αγωνία!