Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

12-12-12

Πέρασε και αυτή η ημερομηνία… Για όσους δεν κατάλαβαν τη σπουδαιότητά της (ας το πούμε έτσι) αρκεί να αναφέρω πως είναι η τελευταία φορά που θα δούμε αυτή την αλληλουχία αριθμών, το φαινόμενο δηλαδή που παρακολουθούσαμε από το 2001 μέχρι και σήμερα (01-01-01, 02-02-02 κ.ο.κ.). Την επόμενη φορά που θα συμβεί ξανά κάτι αντίστοιχο θα είναι μετά από έναν αιώνα περίπου (ναι, εμείς θα έχουμε γίνει αλοιφή για κάλους) και συγκεκριμένα στις 01-01-2101.

Πώς φαντάζεστε να είναι τα πράγματα τότε; Λέτε να υπάρχουν κονσόλες, κινητά, τηλεοράσεις, υπολογιστές, διαδίκτυο έτσι όπως τα ξέρουμε μέχρι σήμερα; Τα video games τι μορφή θα έχουν, πώς θα διασκεδάζουν οι άνθρωποι; Αμέτρητα ερωτήματα… Αλλά εκείνο που κυριαρχεί είναι το αν θα υπάρχει η Γη; Απαισιόδοξη σκέψη; Δεν ξέρω, μάλλον όλες αυτές οι θεωρίες συνωμοσίας περί συντέλειας στις 21-12-12 να τροφοδοτούν τις σκέψεις αυτές. Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι θα γίνει συντέλεια αλλά ότι θα αλλάξουν πολλά σε γεωλογικό και γεωφυσικό επίπεδο.

Η αλήθεια είναι, πως εκείνη τη μέρα θα γίνει ευθυγράμμιση των πλανητών και αυτό ενδέχεται να επηρεάσει σημαντικά τα μαγνητικά πεδία της Γης, κάτι που θα έχει άμεσο αντίκτυπο στον καιρό και στη συμπεριφορά των ζώων και των εντόμων και, κατά συνέπεια, στην ίδια τη βιολογική ζωή. Τα αποτελέσματα της ευθυγράμμισης μπορεί να μη γίνουν ορατά άμεσα αλλά στο μέλλον. Εσείς τι πιστεύετε; Εκφράστε τις απόψεις και τους προβληματισμούς σας, όσο προλαβαίνετε...


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kimi Raikkonen
    • Όταν θα φτάσουμε στο 01-01-2101 θα σας πω μην ανησυχείτε :P Επίσης προλαβαίνω να παντρευτώ πριν την καταστροφή; Θέλω και ένα ακόμα μνημόνιο..

    • dameko-doubutsu
    • klein mein . Δεν θα γινει τιποτα και δεν θα καταλαβουμε τιποτα επισης . Θα περασει η μερα και ουτε που θα ουτε που θα το θυμηθουμε .

    • alex4444
    • Αν και η τεχνολογια και ο πολιτισμος θα χουν πιθανοτατα προχωρησει σε δυσθεωρητα επιπεδα, δε θα λειψουν οι (κλασικες πλεον) ομαδικες αυτοκτονιες των αλαφροισκιωτων που ντροπιαζουν την ανθρωποτητα...

    • vlaxogomenos
    • Συγγνωμη φιλε αλλα δυο πραγματακια πηγες να πεις "επιστημονικα" και τα εκανες σαλατα. Οχι, δεν θα υπαρχει ευθυγραμμιση πλανητων εκεινη τη μερα και οχι, δεν επηρεαζονται οι μαγνητικοι αξονες και πεδια. Και δε τα λεω εγω, η ΝΑSA τα λεει. Λιγη σοβαροτητα και ενημερωση επιπλεον ποτε δεν εβλαψε. http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html#planets http://www.nasa.gov/multimedia/podcasting/jpl-asteroid20120307.html

    • Alda
    • Φίλε βλαχογκόμενε (ωραίος)... πριν μιλήσεις κι εσύ να σε ενημερώσω ότι ευθυγράμμιση θα υπάρξει. Θα είναι κάτι το πρωτοφανές; όχι... είναι μια από τις πολλές ευθυγραμμίσεις που συμβαίνουν σχεδόν κάθε χρόνο.
      Οι μαγνητικοί άξονες φίλε μου έχουν ήδη επηρεαστεί καθώς αυτή είναι η φυσική εξέλιξη στον πλανήτη μας. Συμβαίνει κάθε κάμποσες χιλιάδες χρόνια. (βλέπε οάσεις στην έρημο απομεινάρια όταν η Σαχάρα ήταν ένα εύκρατο περιβάλλον).

      Στην Tampa της Florida για παράδειγμα έπρεπε να κλείσει το αεροδρόμιο καθώς οι μαγνητικοί πόλοι κινούνται προς την Ρωσία. Μέχρι λοιπόν να φτιάξουν τις μοίρες ξανά ώστε να μην χάνονται τα αεροπλάνα το αεροδρόμιο δεν λειτουργούσε.
      Διατείνεσαι ότι γνωρίζεις κάποια επιστημονικά θέματα και θες να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους... καλό λοιπόν κι εσύ να ενημερώνεσαι...

    • Alda
    • πάρε και το λινκ μην νομίζεις τα βγάζω από το μυαλό μου

      http://www.foxnews.com/scitech/2011/01/06/magnetic-north-pole-shifts-forces-closure-florida-airport/

    • vlaxogomenos
    • Αυτα που λες υπαρχουν στα links της NASA που εδωσα. Τα εξηγουν οτι ειναι φυσικα, μελετημενα και αναμενομενα. Δεν λεμε κατι διαφορετικο.

    • Havok-Alex
    • Δεν ειναι επιστημονικο το ζητημα αλλα αποψη. Νομιζω οτι εισαι υπερβολικα κριτικος Βλαχογκομενε. Απο εκει και περα, Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν ο ανθρωπος συνεχισει να λειτουργει με αυτον τον ρυθμο και δεν αλλαξει συνηθειες, δεν νομιζω να υπαρχει γη η μαλλον ανθρωπος. Ο πλανητης μας ειναι ζωντανος οργανισμος και εμεις ενας Ιος οπως αυτος της γρίπης. Αργα η γρηγορα αν συνεχισουμε ετσι η γη θα μας αποβαλλει.

    • vlaxogomenos
    • @Alda. Kαι οχι δεν υπαρχει ευθυγραμμιση πλανητων εκεινη τη μερα. "There are no planetary alignments in the next few decades (..) Each December the Earth and sun align with the approximate center of the Milky Way Galaxy but that is an annual event of no consequence."

      @Havok-Alex Δε διαφωνω φιλε. Η ενσταση μου ειναι για τα φυσικα φαινομενα που αναφερεις επειδη δεν ειναι τεκμηριωμενα

    • majorfox
    • Ας βγάλει πρώτα ο Kojima τα mgs να τα παίξω και μετα ας έρθει το τέλος του κόσμου δεν με νοιάζει .

*