Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όπως ακριβώς είχε συμβεί και λίγο πριν την επίσημη έναρξη διάθεσης του Xbox 360, ένας υπάλληλος στο εργοστάσιο παραγωγής της Nintendo πήρε σπίτι του ένα από τα νέα φορητά συστήματα που βρίσκονται στη γραμμή παραγωγής και άρχισε να το βγάζει φωτογραφίες, τις οποίες στη συνέχεια ανέβασε στο διαδίκτυο. Απ’ όσο φαίνεται από αυτές τις εικόνες, ο τελικός σχεδιασμός έχει αλλάξει ελάχιστα, με τα πλήκτρα Select, Home και Start να έχουν γίνει επίπεδα και να έχουν κολλήσει σχεδόν κάτω από την οθόνη αφής.
Το σύστημα φέρει 96ΜΒ μνήμης RAM και μπαταρία 1300mAh (το Nintendo DS Lite είχε μπαταρία 1000mAh και το DSi 840mAh).
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο… αθεόφοβος ανέβασε και video στο YouTube που μπορείτε να απολαύσετε στον παρακάτω player:
Po po po afton tha ton proslavei i sony gia kataskopo ;p
kalh diafimish....