
Το Battlefield 4 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 31 Οκτωβρίου σε εκδόσεις για PC, PS3 και Xbox 360, ενώ για τα συστήματα επόμενης γενιάς, αφού αυτά διατεθούν στην αγορά.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ΕΑ επιβεβαίωσε πως η open beta φάση του Battlefield 4 θα ξεκινήσει στις αρχές Οκτωβρίου σε όλα τα διαθέσιμα formats, δηλαδή σε PC, PS3 και Xbox 360.
εμπρος να γελασουμε το πετσοκομα στη τωρινη γενεια.
ανυπομονω να βγει να την δοκιμασουμε,δεν με νοιαζει αν θα εχει κανα bug απο εδω και απο εκει,beta ειναι εξαλλου,αυτο που με νοιαζει να δω ειναι αν οντως εχουν εξελιξει το παιχνιδι,μην ειναι δηλαδη μια καλυτερη version του BF3.Ελπιζω να μας καθηλωσει! :D
λολ την σανγκαι που εδειξαν με τους 64 παιχτες θα το παιξουμε στις τωρινες κονσολες με 24 κ χαλια οπτικα ,δλδ θα παιζουμε αλλο παιχνιδι,μονο για pc κ next gen ειναι ο τιτλος ειναι ξεκαθαρο
για αν δουμε αν και τοτε δεν θα εχω χρονο να παιξω λογο gta v χαχαχα
Αναμένουμε! :)
1η οκτ για οσους εχουν premium στο BF3 , MOHW limited ή deluxe edition ή pre-order του BF4 μεσω Origin .
Οι υπολοιποι σε καμια εβδομαδα μετα θα μπορειτε να μπειτε !