Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Accomplishments τα achievements του Wii U

Το γεγονός ότι η Nintendo θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα επιβράβευσης των παικτών που θα θυμίζει τα achievements και τα trophies το ξέρουμε, καθώς η ιαπωνική εταιρεία το έχει επιβεβαιώσει. Ένα έγγραφο από την ανάπτυξη του Project Cars φέρνει στο προσκήνιο την ονομασία αυτών των επιβραβεύσεων που θα είναι Accomplishments. Συγκεκριμένα, στο εν λόγω αρχείο φαίνεται πως παρουσιάζονται όλες οι πλατφόρμες με τις ανάλογες διαδικασίες τους.



Αναμένουμε την επίσημη επιβεβαίωση σύντομα…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • asmilon
    • Μεγαλο accomplishment για την Nintendo που επελεξε καποια αλλη λεξη για να διαφοροποιηθει απο τα achievements :)

      Για εμενα ειναι καλη κινηση που προσπαθει να ενσωματωσει δημοφιλη χαρακτηριστικα στο WiiU, το θεμα ειναι αν τελικα η νεα κονσολα θα μπορει να σταθει στις απαιτησεις της νεας γενιας...

    • spiros_rom
    • Ποια νέα γενιά με τεχνολογία 2011 με 2012 στις νέες κονσόλες μόνο το pc μπορούμε να πούμε ότι καλή καινούριο θα δούμε σε θέμα γραφικών.

    • Volga
    • @spiros_rom Στο PC πάντα έχεις καλύτερα γραφικά το θέμα είναι οτι δεν παίζεις τα παιχνίδια που θες.

      Τι να το κάνει ο Sony fan το PC αν δεν μπορεί να παίξει Gran Turismo ή God of War;

      Το ίδιο και για τον Nintendo Fan που θέλει να παίξει Zelda, Metroid κλπ...

    • spiros_rom
    • Από αυτή την άποψη είναι σωστή όπως το λες και εγώ θα έπαιρνα μια κονσόλα για να παίξω τα αγαπημένα μου παιχνίδια αλλά μιλάω για βάση δύναμης ότι το pc θα είναι πάντα μπροστά σε θέμα τεχνολογίας απλώς μερική πιστεύουν ότι με της κονσόλες θα δουν κάτι πού δεν έχουν ξαναδεί.

    • alex4444
    • Oι κονσολες παντα εχουν 2 πλεονεκτηματα. 1ον δεν αφιερωνουν πορους σε καποιο βαρυ λειτουργικο, αρα ολη η δυναμη παει στα παιχνιδια και 2ον εχει τρελο optimization καθως τα παιχνιδια που αναπτυσσονται θα απευθυνθουν σε ενα σετ hardware κοινο για ολους.

      Σιγουρα τα pc ειναι κατα πολυ δυνατοτερα αλλα ποτε δεν εχουμε δει τρελες αποκλισεις στα παιχνιδια γι αυτους τους λογους, παραμονο βεβαια οταν οι κονσολες παλιωσουν τεχνολογικα πολυ.

      Γι αυτο μην υποτιματε τα specs που ακουτε. Aλλη αξια εχει μια καρτα γραφικων σε εναν υπολογιστη που τρεχει windows/mac κι αλλη οταν τρεχει το firmware του ps.

*