Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Δεινή Σαύρα: Έλα να κάνουμε μαζί, μια διαρροή ως το πρωί

*
Ο Δημήτρης Βασιλάκης γράφει στο νέο του κείμενο για τη στήλη Δεινή Σαύρα σχετικά με τις διαρροές στη βιομηχανία.

Ρε παιδιά, ειλικρινώς βαρέθηκα. Εδώ και αρκετό καιρό αν παρατηρήσεις τις ειδήσεις των videogames, ανάλογα με την εποχή, περίπου ένα 30% αρχίζει: «Διαρροή», «Διέρρευσαν» και μια ποικιλία παραλλαγών που μας ενημερώνει ότι, κάποιος, κάτι, άφησε να διαρρεύσει, trailer, gameplay, είδος τυρόπιτας, μέγεθος σώβρακου και θα έλεγα και άλλα ευτράπελα, αν δεν είχε γίνει τόσο σοβαρή η κατάσταση με τη σεξουαλική παρενόχληση στη βιομηχανία, κάτι πραγματικά σοβαρό.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν, δεν παρακολουθώ φανατικά ειδήσεις, αλλά οι τίτλοι περνούν από το οπτικό μου πεδίο ε και, ειλικρινά πια, έχει καταντήσει μια αηδία. Θα επιχειρήσουμε να δούμε το πώς και το γιατί γίνεται αυτό, ποιος μπορεί να κερδίζει από την άλλη φάση και γιατί προσωπικώς δεν το τρώω εύκολα το παραμύθι. Και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το παραμύθι δεν έχει δράκο.

Βλέπετε ο γράφων είτε ως δημοσιογράφος, είτε ως στέλεχος εταιρείας, είτε ως μεταφραστής videogames έχει υπογράψει ΠΟΛΛΑ NDA, (εδώ σας έχει πει πολλά για το θέμα ο Μάνος). Αυτό είναι μια συμφωνία να μη σου ξεφύγει κιχ, με πολλούς και διάφορους όρους και, κυρίως, με πολλές και διάφορες λίαν δυσβάσταχτες οικονομικά και ίσως και όχι μόνο, ποινές. Να σας το θέσω απλά: αν δεν είσαι τρελός, αν δεν έχεις παλαβές πλάτες, αν λέω αν, δεν κάνεις διαρροή γιατί μετά δεν σε ξεπλένει ούτε ο Αμαζόνιος. Νομίζετε ότι δεν έχουν φτάσει στα χέρια ημών, όλων σχεδόν του χώρου, ευαίσθητες πληροφορίες, που θα μπορούσαμε πιθανώς να βγάλουμε προς τα έξω, για χ, ψ, λόγους; Ε δεν το κάναμε.

Αλήθεια ποιοι είναι οι χ, ψ λόγοι που οδηγούν κάποιον σε μια τέτοια κίνηση; Για αρχή, και για να το βγάλουμε από τη μέση, το attention whoring, βασικό συστατικό της εποχής των social media. Να φανείς, να δειχτείς, να νιώσεις κάποιος, να κλέψεις ποστ από γνωστά account (και όχι να τα κάνεις share) για να δείξεις πόσο χιουμορίστας είσαι. Ναι, παίζει αυτό ως αιτία, αλλά δευτερογενώς. Δηλαδή κάποιος κάνει τη διαρροή και οι attention whores τη διαδίδουν. Αυτή είναι η περίπτωση του φεστιβάλ ηλιθιότητας με το The Last of Us Part II και τα spoilers του.

Άλλος λόγος; Πιθανή χρηματική ανταμοιβή. Μόνο που δεν το πολυχάφτω αυτό, διότι συνήθως οι ποινές είναι κάτι παλαβά πράγματα, που δεν αφήνουν περιθώρια κέρδους. Εντάξει, δεν μπορώ να αποκλείσω περιπτώσεις δολιοφθοράς για να πάει κάποιος εργαζόμενος σε άλλη εταιρεία, να είναι δυσαρεστημένος, να θέλει να πονέσει την πρώην εργοδότριά του/της. Αλλά πόσες είναι αυτές οι περιπτώσεις;

Και καταλήγουμε στην πιο πιθανή εκδοχή: οι εταιρείες το κάνουν μόνες τους για λόγους δημοσιότητας, διαφήμισης, μόδας, σαχλαμάρας, αντικατάστασης του teaser trailer; Δεν ξέρω αλλά μέσα στο κεφάλι μου το θεωρώ βεβαιότητα. Εξάλλου, για να μην ξεχνιόμαστε, πλέον υπάρχουν (όχι μόνο στα videogames) επαγγελματίες leakers, αυτοί δηλαδή που αναλαμβάνουν να πλασάρουν την πληροφορία, αφού την αποκτήσουν. Κλασική περίπτωση που γίνεται και στον αθλητικό τομέα, όπως σε ό,τι έχει να κάνει με μετακινήσεις παικτών στο ΝΒΑ. Και επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι σε συντριπτικό ποσοστό γίνεται από τις εταιρείες, ακόμα και αν δεν γίνεται από αυτές, ε βαρέθηκα, το θεωρώ χειραγώγηση της κοινής γνώμης αλλά και των δημοσιογράφων, που είτε είναι «καλοί» είτε κακοί, νιώθουν υποχρεωμένοι να την αναπαράγουν.

Δηλαδή εντάξει, στο πρόσφατο event της Ubisoft, το μόνο που ξεπέρασε τις διαρροές ήταν οι καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση, που, πάμε πάλι, δεν είναι καθόλου αστείο. Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Και όχι κι άλλες διαρροές. Αφήστε που βρήκα πλημμυρισμένο το κάτω σπίτι σήμερα. 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!