Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η Microsoft χρειάζεται περισσότερα παιχνίδια σαν το Halo Infinite

*
Ο Γιώργος Παύλου γράφει στο νέο του blog για το ότι η Microsoft χρειάζεται περισσότερα παιχνίδια σαν το Halo Infinite για τη νέα σελίδα του Xbox.

Τελειώνεις το Halo Infinite και το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ένα τεράστιο «OYAOY».  Και αυτό γιατί μετά από πραγματικά πολλά χρόνια, έχουμε ένα Halo το οποίο όχι μόνο επιστρέφει στον πυρήνα του υλικού που έκανε τους πρώτους τρείς τίτλους πραγματικά αξιομνημόνευτους, αλλά φροντίζει να εξελίξει το όλο franchise με ουσιαστικό τρόπο, δίνοντας στην εμπορική φαρέτρα της Microsoft κάτι που κατά πολλούς απουσίαζε εδώ και: Έναν system seller τίτλο!


117 reasons to play
Θα μπορούσαμε να μιλάμε για πολύ ώρα  για τα νέα gameplay mechanics που έφερε το Halo Infinite…  Για το (semi) open world structure και το sandbox slice-of-joy που προσφέρει, για το grappling hook, το οποίο όχι μόνο σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε το verticality των περιοχών, αλλά αυξάνει κατακόρυφα και τις επιλογές σας κατά τη διάρκεια της μάχης, ή για τα ενδιαφέροντα νέα όπλα… Όλα αυτά και ακόμα παραπάνω πράγματα, είναι που κάνουν το Halo Infinite ένα πραγματικά καλό παιχνίδι σε επίπεδο gameplay. Υπάρχει όμως μια λεπτή γραμμή στον χώρο των videogames: Αυτή που ξεχωρίζει τα παιχνίδια ανάμεσα σε αυτά που είναι καλά, θα τα τελειώσεις και θα προχωρήσεις στον επόμενο τίτλο, και σε αυτά που είναι μια πραγματική εμπειρία.  Είναι οι τίτλοι που τελειώνεις και κάνουν αυτό το φωτεινό, υπέροχο «ΟΥΑΟΥ» που αναφέραμε πιο πριν να «αναβοσβήνει» στο μυαλό σου.

People need great stories
Και σε αυτή ακριβώς την κατηγορία ανήκει το Halo Infinite χάρη στο εξαιρετικό γράψιμο του παιχνιδιού. Είναι υπόθεση και η ιστορία που σε κάνει πραγματικά να μην μπορείς να αφήσεις το παιχνίδι από τα χέρια σου. Θέτει νέα standards στον χώρο του sci-fi και των videogames με την πολυπλοκότητα της; Όχι. Αλλά οι χαρακτήρες είναι τόσο καλογραμμένοι, το «στήσιμο» τους τόσο προσεγμένο και τα κίνητρά τους τόσο ουσιαστικά και τόσο «ριζωμένα» στην ψυχοσύνθεσή τους, που σε συνδυασμό με το εξαιρετικό acting, πιάνεις τον ξανά και ξανά τον εαυτό σου να μην χορταίνεις τον κάθε διάλογο και την ευκαιρία να «γνωρίσεις» τον καθένα από αυτούς έστω και λίγο παραπάνω.

Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού θα διαπιστώσετε ότι ο Master-Chief δεν είναι απλώς ο one-man-army, o «απρόσωπος» ήρωας, το blank slate με το οποίο θα μπορούσε να ταυτιστεί ο παίκτης… Μέσα από τις ελάχιστες γραμμές διαλόγου του, αλλά κυρίως μέσα από τις «σιωπές» του, θα ανακαλύψετε ότι κρύβεται ένας χαρακτήρας ο οποίος είναι αντιμέτωπος με βαθιά διλλήματα και ακόμα βαθύτερα «τραύματα». Η μεγάλη επιτυχία όμως πίσω από το γράψιμο του Halo Infinite, παρουσιάζεται στο πρόσωπο του Escharum, του main villain του παιχνιδιού. Πολεμοχαρής, σκληρός και σε πολλά σημεία σαδιστικός και τερατώδης, καταλήγεις στο τέλος με έναν περίεργο τρόπο να «εκτιμάς» τα κίνητρά του και τον κώδικα τιμής του… Παύει να είναι ένα «σκιάχτρο» και αποκτάει ένα πραγματικά «ανθρώπινο» πρόσωπο.

More than just a game
Εδώ και χρόνια η βιομηχανία των videogames αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Τα συνολικά έσοδα της για το 2020 ήταν σχεδόν $174 δις και ενώ δείχνουν «πίσω» σε σχέση με τα $235 δις. του film industry, οι προβλέψεις δείχνουν ότι μέχρι το 2026 η ανάπτυξη της βιομηχανίας των videogames θα είναι τόσο ραγδαία που ίσως και να υποσκελίσει τον κραταιό χώρο του κινηματογράφου. Καθώς τα videogames  ωριμάζουν και «μεταμορφώνονται» σε ένα από τα βασικά μέσα στον χώρο του entertainment, τόσο περισσότερο το κοινό θα αναζητά κάτι παραπάνω από «ένα καλό videogame».

Πέρα από το καλό gameplay, θα αποζητά να «γνωρίσει» ενδιαφέροντες χαρακτήρες, να ταυτιστεί με του αγώνες του, να βιώσει τα συναισθήματα τους και να νιώσει τα διλλήματά τους… Πράγματα τα οποία, χάρη στο υψηλό interactivity, προσφέρονται από τα videogames με έναν τρόπο που κανένα άλλο μέσο δεν μπορεί να προσφέρει, αφού ο παίκτης δεν είναι παθητικός δέκτης της αφήγησης, αλλά παίζει κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωσή της. Και με την τεράστια επένδυση που έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει η Microsoft πάνω στο brand «XBOX», έτσι ώστε να εδραιωθεί ως μια από τις βασικές «δυνάμεις» στον χώρο του gaming, ευελπιστώ να δούμε περισσότερους first-party τίτλους σαν το Halo Infinite. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microids

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!