Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Κόψε-Ράψε: Αδυσώπητος ο χρόνος

*
Στο σημερινό "Κόψε-Ράψε", ο Λεωνίδας Μαστέλλος εξακολουθεί να ζαλίζεται με τις φετινές επετείους.

Ε καλά τώρα. Δεν πρόκειται να με αφήσουν σε ησυχία. Δεν έχει περάσει καν μήνας από τότε που είχα πάθει σοκ με την επέτειο των 5 χρόνων του PS VR και έφτασε η επέτειος των 20 χρόνων του Xbox για να με στείλει τελείως. Ναι εξακολουθώ να μην πιστεύω πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός, αν και ταυτόχρονα νιώθω ότι η εποχή του Xbox, του PS2 και του GameCube αποτελεί αρχαία ιστορία.


Μέσα σε όλον αυτόν το χαμό των αναμνήσεων δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ για το αν οι νεότεροι παίκτες, οι gamers που δεν έζησαν από πρώτο χέρι εκείνη τη γενιά μηχανημάτων (ή και τις παλαιότερες), έχουν τη δυνατότητα να καταλάβουν πόσο σημαντικά ήταν αυτά τα μηχανήματα, αλλά και κάποια από τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε αυτά και σήμερα μοιάζουν με ερασιτεχνικές παραγωγές.

Κάθομαι και διαβάζω άρθρα, βλέπω συγκριτικά βίντεο τίτλων που γίνονται κατά καιρούς remaster και όλα αυτά συνήθως αναφέρουν πόσο σημαντικό ήταν το παιχνίδι τότε, τι πρόσφερε στο εκάστοτε είδος, πώς επηρέασε την πορεία γενικότερα. Και μετά βλέπω τις εικόνες, τις σκοτεινές, θαμπές εικόνες χαμηλής ανάλυσης και αναρωτιέμαι αν μπορεί κάποιος που δεν είχε γεννηθεί τότε ή δεν παρακολουθούσε από κοντά τις εξελίξεις στο χώρο, να καταλάβει αυτήν τη σημασία. Έβλεπα, για παράδειγμα, ένα βίντεο για το πρόσφατο (κακό) remaster της σειράς GTA του PS2 και ενώ ο σχολιαστής ανέφερε πόσα πράγματα πρόσφερε το GTA III στο είδος, οι συνοδευτικές εικόνες αποτύγχαναν να αποδείξουν τα λεγόμενά του.

Πριν βιαστείτε να πείτε ότι υπερβάλλω, σκεφτείτε ότι υπάρχουν χρήστες που έχουν ως βάση το GTA V, που δεν γνωρίζουν ότι το Breath of the Wild διαφέρει πολύ από τους προκατόχους του, αλλά και παίκτες που δεν γνωρίζουν καν τη μορφή του GameCube και είχαν σκαλώσει στο σχετικό επίπεδο του Unpacking.

Μπορούν άραγε αυτοί οι παίκτες να καταλάβουν την όποια εξέλιξη στα γραφικά, αν δεν γνωρίζουν πόσο δύσκολο ή αδύνατο ήταν να επιτευχθεί κάτι τα προηγούμενα χρόνια; Μπορούν να νιώσουν τις βελτιώσεις στην κάμερα, αν δεν έχουν παίξει παιχνίδια που δεν πρόσφεραν όλες αυτές τις ευκολίες που θεωρούμε δεδομένες σήμερα; Τη σκηνοθεσία, την ηθοποιία, τα καλύτερα voice-overs;

Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούν. Παρά το ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να παίξει κανείς αυτά τα παιχνίδια ακόμη και σήμερα, η εντύπωση που αφήνουν δεν είναι ίδια. Δεν μπορεί να είναι η ίδια.

Και παρά το ότι όλο αυτό με στεναχωρεί λίγο, έχω δεχθεί πολύ καιρό τώρα ότι πρέπει να κοιτάζουμε μπροστά. Να γνωρίζουμε τα πριν, αλλά να κοιτάμε μπροστά. Έχω ξαναπεί ότι νιώθω πολύ τυχερός που είχα τη δυνατότητα να παρακολουθήσω την εξέλιξη της βιομηχανίας σχεδόν από την αρχή της, αλλά αυτό πλέον δεν σημαίνει πολλά. Είναι τόσες οι εξελίξεις και οι αλλαγές οι οποίες γίνονται, που ίσως τελικά να είμαι άτυχος που δεν θα μπορέσω να τις παρακολουθήσω και να τις καταλάβω όλες.
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα άλλωστε. 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!