Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Βγάλτε κάποιος την κάσκα από το κεφάλι μου

*
Στο σημερινό Κόψε-Ράψε, ο Λεωνίδας Μαστέλλος κοιτάζει την πορεία του PS VR που έκλεισε 5 χρόνια ύπαρξης.

Μπα αποκλείεται. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Δεν γίνεται να έχουν περάσει 5 χρόνια από την κυκλοφορία του PS VR. Και όμως είναι αλήθεια. Η κάσκα της Sony είναι 5 χρονών και η εταιρεία ανακοίνωσε ήδη ότι θα προσφέρει δωρεάν τίτλους VR στους συνδρομητές PS Plus για να το γιορτάσει.
Όμως, μιας και είχα ασχοληθεί και παλαιότερα με το περιφερειακό, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δω τι πιστεύω τώρα για την προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρείας στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας.


Κάποια πράγματα δεν έχουν αλλάξει. Παραμένει δύσκολη η σύνδεση της κάσκας και του συστήματος στο PS4 και σε περίπτωση που χρειαστεί να τα μεταφέρετε όλα σε κάποιο άλλο δωμάτιο, θα πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή (χρειάστηκε πρόσφατα, ακόμα βρίζω). Από την άλλη, παραμένει εντυπωσιακή η αίσθηση όταν το χρησιμοποιεί κανείς, όπως και η ναυτία που νιώθω μετά από λίγη ώρα χρήσης (κυρίως σε τίτλους με πλήρη τρισδιάστατη κίνηση).

Κατά τα άλλα, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν το πολυχρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό. Λίγο η προαναφερθείσα ναυτία (που με εμποδίζει να χαρώ πιο περίπλοκους τίτλους), λίγο το ότι δεν υπάρχουν τίτλοι που να μου κάνουν κλικ, το PS VR έχει κάπως ξεχαστεί. Εξακολουθώ να το συμπαθώ, απλά δεν έχω τίποτα που να θέλω να παίξω σε αυτό.

Και εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα. Χρειάζεται ενδιαφέροντες τίτλους και ένα πρόγραμμα κυκλοφοριών με καλό ρυθμό για να αποφεύγονται τα όποια κενά. Γιατί, τι να την κάνει κάποιος την καλύτερη κάσκα, αν είναι να την έχει παρατημένη στο ράφι;

Όσο για το πόσο καλύτερη, τα λίγα στοιχεία που έχει δώσει η εταιρεία αναφέρουν σύστημα με ένα καλώδιο (επιτέλους), νέα ειδικά χειριστήρια και πολύ καλύτερη ανάλυση, tracking κ.λπ. Οπότε στο κομμάτι του hardware τα πράγματα ακούγονται αισιόδοξα. Με το software εξακολουθώ να νιώθω μια αγωνία, αλλά ίσως το καλύτερο hardware να πείσει περισσότερους developers να ασχοληθούν μαζί του, αλλά και τους καταναλωτές να επενδύσουν πάνω του.

Όλα φυσικά θα εξαρτηθούν από τις κινήσεις της μαμάς-εταιρείας. Την υποστήριξη που θα παρέχει, την προώθηση που θα κάνει. Το ότι δουλεύει πάνω στο δεύτερο PS VR αποδεικνύει ότι η εταιρεία το πιστεύει ακόμη, ότι οι πωλήσεις του πρώτου δικαιολογούν ένα δεύτερο, αλλά αυτά δεν αρκούν. Μπορεί στο πρώτο PS VR να χώραγαν υποσχέσεις, όμως στο δεύτερο πρέπει η εταιρεία να τις κάνει πραγματικότητα. Και, γιατί όχι, να ακολουθήσει τη στρατηγική των αποκλειστικοτήτων και στο PS VR, μήπως και καταφέρει το νέο σύστημα να σημειώσει ακόμη περισσότερες πωλήσεις και, βασικά, να έχει πραγματικό λόγο ύπαρξης.

Στην ουσία, πρέπει να εκμεταλλευτεί το κύριο πλεονέκτημα του συστήματος, που δεν είναι άλλο από το ότι αποτελεί τον πιο εύκολο και οικονομικό τρόπο να γνωρίσει κανείς την εικονική πραγματικότητα.
Και για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να δώσει αρκετό περιεχόμενο και κίνητρα, ώστε η γνωριμία αυτή να μην περιοριστεί σε ένα απλό φλερτ, να έχει την ευκαιρία να εξελιχθεί σε κάτι παραπάνω από ένα συνηθισμένο ειδύλλιο. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*